خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به محقق نشدن وعده ها انجام شد؛

تجمع کارگران هپکو اراک مقابل کارخانه

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۲۲۲

گروهی از کارگران کارخانه هپکو اراک در ادامه مطالبات صنفی خود، صبح امروز (یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه) مقابل شرکت تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروهی از کارگران معترض کارخانه هپکو اراک در ادامه اعتراضات صنفی خود، صبح امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) با تجمع در مقابل شرکت، خواسته‌های صنفی خود را مطرح کردند.

یکی از کارگرانی که در این اجتماع صنفی حضور داشت، گفت: در واکنش به محقق نشدن وعده‌های کارفرما و همچنین نامشخص بودن وضعیت کارخانه اینجا جمع شده‌ایم.

وی در تشریح اتفاقاتی که باعث شده او و همکارانش تجمع کنند، گفت: حدود یکسال است مالکیت این واحد صنعتی از سوی مسئولان سازمان خصوصی‌سازی با حداقل ارزش مالی به سهامدار جدید واگذار شده است،  در این مدت کارفرما علارغم وعده‌های داده شده در خصوص بهبود وضعیت کارخانه خوب عمل نکرده و اخیرا در گفتگو با یکی از رسانه‌های مکتوب برنامه‌های کوتاه‌مدت خود را برای راه‌اندازی کارخانه اعلام کرده است.

به گفته وی، قرار بود براساس تعهدات، کارفرمای جدید تا پایان خرداد ماه همه مشکلات شرکت اعم از کارخانه و کارگرانش را مرتفع کند اما به تازگی مشاهده کرده‌ایم کارفرما نه تنها در این موارد هیچ اقدامی انجام نداده و مشکلات همچنان باقی‌ست بلکه اخیرا در یکی از رسانه‌های مکتوب از برنامه‌های کوتاه مدت خود  برای بهبود وضعیت کارخانه صحبت کرده و این موضوع بعد از یکسال نگران کننده است.

وی با بیان اینکه در زمان واگذاری؛ اهلیت مالک جدید توسط مسئولان مربوطه تایید شده بود، یادآور شد: به دنبال برپایی دور نخست اعتراضات کارگران هپکو اراک که در سال نود‌وپنج اتفاق افتاد، سازمان خصوصی‌سازی، سهامدار سابق را به دلیل نداشتن اهلیت برکنار کرد اما با آمدن سهام‌دار جدید در وضعیت شرکت هیچ تغییری ایجاد نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز