خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی صنعت نفت:

هدف از بازرسی، صیانت و حفاظت از خدمات ارزنده تلاشگران صنعت نفت است

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۱۵

مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی صنعت نفت گفت: هدف از بازرسی، صیانت و حفاظت از خدمات ارزنده تلاشگران صنعت نفت است.

به گزارش ایلنا از رشت، حسینی مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی صنعت نفت و هیات همراه در راستای بازرسی‌های دوره ای از شرکت های تابعه وزارت نفت، از شرکت گاز استان گیلان بازدید کردند.

در این دیدار حسینی با برشمردن بندهایی از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد اداری اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب مبارزه با فساد اداری سرمایه گذاری را تضعیف نمی کند. ایشان همچنین می فرمایند نباید با مدیران صالح و سالم با سوءظن برخورد شود که این مهم باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.

مشاور وزیر نفت با اشاره به رتبه 120 تا 134 ایران در میان 177 کشور دنیا در زمینه مبارزه با فساد اداری در سالهای2011 تا 2014 اظهار داشت: این مسئله برازنده کشور ما که یک کشور اسلامی است نمی باشد و باید با تلاش مستمر در جهت بهبود این وضعیت قدم های موثری برداریم.

 حسینی گفت: شرکت ملی گاز و شرکت گاز استان گیلان جزء شرکت هایی هستند که سبب رضایتمندی مردم شده اند و هدف از بازرسی، صیانت و حفاظت از خدمات ارزنده تلاشگران صنعت نفت است.

مدیرکل بازرسی صنعت نفت فساد را قدرت بعلاوه اختیار منهای پاسخگویی تعریف زکردو اظهار داشت: برای مبارزه با فساد بجای گشتن بدنبال متخلف باید به دنبال بستن راه های فساد در سازمان باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از مدیرعامل و پرسنل شرکت گاز استان گیلان گفت: شرکت گاز استان گیلان یکی از مجموعه هایی است که کمترین شکایت را دارد از این رو تصمیم گرفتیم این جلسه با حضور روسا و مسئولان واحدها بصورت عمومی برگزار شود.

 حسینی در پایان با تاکید بر مقوله سلامت اداری و مبارزه با فساد گفت: در این زمینه باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا سلامت موجود حفظ شود و با استفاده از مکانیزم های پاداش و تنبیه مرتبط ارتقا یابد.

همچنین در این نشست حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گزارشی از عملکرد شرکت گاز استان را برای هیات عالی بازرسی صنعت نفت ارائه نمود.

در این جلسه سوالاتی از طرف پرسنل شرکت گاز در زمینه های بازنشستگی و خدمات بهداشت و درمان مطرح و مقرر شد مسائل مرتبط با کارکنان در زمینه های بازنشستگی و بهداشت و درمان مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز