خبرگزاری کار ایران

نمایش «دیور» رکورد فروش در سالن سایه را شکست/«پک» در خانه هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۰۷۰

فروش رکورد فروش سالن سایه مجموعه تئاترشهر توسط نمایش «دیور» و نیز اجرای نمایش «پک» به کارگردانی حسین احمدی قاجاری در خانه هنرمندان دو خبر از تئاتر است.

 گزارش ایلنا، نمایش «دیور» به کارگردانی آریان رضائی رکورد فروش اجرا در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر را شکست.

 نمایش دیور کاری از گروه مونو/شورایی با ایده‌پردازی و اجراگردانی آریان رضایی توانست با ۲۷۸۹ تماشاگر پذیرای استقبال  یک و نیم برابر ظرفیت تماشاگران سالن سایه باشد.

این نمایش با ۳۲ اجرا به فروش ۴۲۲۴۴۰۰۰ تومان دست پیدا کرد.

 نمایش دیور به نویسندگی  هاله مشتاقی‌‌نیا و کارگردانی آریان رضائی فروردین و اریبهشت ۹۷ در سالن سایه روی صحنه رفت.

گروه مونو/شورایی سالن گذشته نیز با اجرای نمایش برلین به کارگردانی آریان رضائی توانست رکورد فروش پلاتوی اجرا دیگر سالن مجموعه تئاتر شهر را به نام خود ثبت کند.

نمایش برلین با ۳۹ اجرا میزبان ۳۰۰۰ تماشاگر بود این در حالی است که ظرفیت تماشاگران پلاتوی اجرا ۲۶ صندلی است.

نمایش «دیور» رکورد فروش در سالن سایه را شکست/«پک» در خانه هنرمندان

«پک»؛ روایت زندگی سه همکلاسی قدیمی رشته هنر

درام اجتماعی «پک» با سبک رئالیسم جادویی به نویسندگی فاطمه مکاری و کارگردانی حسین احمدی قاجاری تا 22 خرداد ماه در محل تماشاخانه استاد عزت‌اله انتظامی خانه هنرمندان ایران به نمایش درخواهد آمد.

پک روایت زندگی سه همکلاسی قدیمی رشته هنر به نام‌های سیاوش، کاوه و لیلاست که ازدواج یکی از شخصیت‌ها با لیلا و اعتیاد و خیال‌پردازی‌های دیگری، ماجراهای پیچیده‌ای را در این درام ایجاد می‌کند.

سروش طاهری، مانلی حسین‌پور و مهبد قناعت‌پیشه بازیگران نمایش پک و حسن زارع، دستیار کارگردان و حسین احمدی قاجاری طراح صحنه این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از مقدی شامیریان، طراح لباس، علی احمدی قاجاری، طراح نور، مژگان قربانی، منشی صحنه و محمد رمضانی مدیر صحنه.

اجرای این نمایش هرشب از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود و سه روز نخست نمایش پک دارای ۵۰ درصد تخفیف است.

 دانشجویان تئاتر تا پایان زمان اجرای این نمایش از تخفیف ۳۰ درصدی  جهت تماشای آن برخوردارند و خرید بلیت برای این نمایش از طریق سایت تیوال امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز