خبرگزاری کار ایران

حضور بازنشسته‌های شهرداری تهران در پنجمین همایش پیاده‌روی خانوادگی

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۹۴۰

پنجمین همایش پیاده‌روی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران باحضور هزاران بازنشسته به همراه خانواده‌هایشان در دریاچه خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، «سیدمهدی قاسمی»، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در این مراسم ضمن خیر مقدم به بازنشستگان حاضر در پنجمین همایش پیاده‌روی گفت: حضور بازنشستگان در چنین برنامه‌هایی سبب شادابی می‌شود و این شادابی قطعا در زندگی شما تاثیرگذار خواهد بود، از این رو به عنوان مدیرعامل سازمان بازنشستگی باید اعلام کنم که سازمان در راستای ایجاد شادابی و پویایی و رفاه حال شما عزیزان برنامه‌های خود را تدوین می‌کند.

قاسمی ادامه داد: افزایش ده درصدی حقوق بازنشستگان از این ماه اجرایی می‌شود و به محض ابلاغ قانون همسان‌سازی حقوق به منظور رفاه حال بازنشستگان و ترمیم شکاف اقتصادی در فیش حقوقی بازنشستگان اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی افزود: فرزندان مزدوج بازنشسته نیز از این پس می‌توانند به غیر از سفر مشهد مقدس از تسهیلات سفر به کربلای معلی و شهر سیاحتی کیش نیز بهره‌مند شوند.

از ویژگی‌های این مراسم، حضور تمامی اقشار از مسن‌ترین تا کوچک ترین فرد خانواده درکنار یکدیگر بود که علاوه بر پیاده‌روی در کنار یکدیگر در فضای نشاط آور دریاچه شهدای خلیج فارس، از برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده، بهره بردند.

از بخش‌های مختلف این مراسم می توان اجرای نرمش‌های همگانی توسط عباس بکایی، مربی ورزش همگانی و بازنشسته شهرداری تهران، و اجرای محمود شهریاری اشاره کرد.

در پنجمین همایش پیاده‌روی از چهل نفر از بازنشستگان حاضر در همایش به قید قرعه، تقدیر شد و به سه نفر دیگر از شرکت‌کنندگان حاضر در همایش پیاده‌روی نیز به قید قرعه سفر به جزیره کیش تعلق گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز