خبرگزاری کار ایران

صحبت های سرمربی فوتسال بانوان پس از افتخار آفرینی در آسیا

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۹۲۷

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی آسیا گفت: امروز بهترین روز زندگی من است و من سال هاست که منتظر این روز بودم تا بتوانم همراه ایران قهرمانی آسیا را به دست بیاورم.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر ،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان بعد از کسب عنوان قهرمانی فوتسال زنان آسیا گفت: بسیار خوشحالم و سال هاست که منتظر چنین لحظه ای هستم تا آن را تجربه کنم و می توانم بگویم این بهترین خاطره زندگی من است.
مظفر ادامه داد: این قهرمانی حاصل تلاش یک گروه و تیم است. اعضای کادرفنی در کنار بازیکنان زحمت کشیدند و من باید از تمام کسانی که کنارم بودند تشکر کنم چرا که بدون آن ها کسب این موفقیت امکان پذیر نبود. فکر می کنم که بازی در فینال بهترین بازی ما در این رقابت ها بود. بازی در فینال همیشه منحصر به فرد است و به بازیکنانم گفته بودم که باید بازی را کنترل کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در سال های گذشته ما تجربه بازی با ژاپن را داشتیم اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد. در بازی های داخل سالن ترکمنستان، ژاپن تیم متفاوتی بود ولی می دانستیم که این تیم تغییر کرده و با تیمی جدید رو به رو می شویم. عملکرد این تیم در نیمه نهایی برابر تایلند خیلی خوب بود اما آن ها را به خوبی آنالیز کردیم.
وی ادامه داد:  ما برای این بازی به خوبی آماده شدیم و با قدرت در فینال حاضر شدیم. نتیجه بازی و زدن 5 گل نشان دهنده عملکرد درخشان ما در فینال بود.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره فرشته کریمی نیز گفت: فرشته جزو بهترین بازیکنان فینال بود و باید به فرشته تبریک بگویم که بازهم توانست ارزشمندترین بازیکن رقابت ها شود. به دست آوردن دومین عنوان در دومین دوره ثابت می کند که فرشته واقعا بازیکن بزرگی در آسیا است و من می گویم او حتی در جهان هم بهترین است.
مظفر در پایان گفت: شیربیگی، کریمی و غلامی جزو بهترین های مسابقه ها شدند اما باید از فرزانه توسلی دروازه بان تیمم هم صحبت کنم که به نظرم او بهترین دروازه بان آسیاست.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز