خبرگزاری کار ایران

مسئولیت سنگینی در ویتنام دارم؛

طاهری: بدشانس نباشیم قهرمان می‌شویم / ژاپن و تایلند حریف ما نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۷۲

مسئولیت سنگینی دوش من است، اما بازوبند برای من مهم نیست، مهم این است که بتوانم برای تیم ملی مثمرثمر باشم.

کاپیتان جدید تیم ملی فوتسال تاکید کرد که هدف تیم ملی فوتسال در ویتنام کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش ایلنا، محمد طاهری در مورد شانس قهرمانی ایران در رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا اظهار کرد: فوتسال ایران جهانی است و به فراتر از آسیا فکر می‌کند. ما اگر مثل دوره قبل بدشانسی نیاوریم به راحتی قهرمان می‌شویم. تیم‌هایی مثل ژاپن و تایلند حریف ما نخواهند شد.

وی همچنین در مورد عدم دعوت خسوس از مصطفی نظری گفت: مصطفی نظری یکی از گلرهای برتر دنیاست. از کادر فنی شنیدم مصدومیت داشته، با این حال هر زمانی که او در دروازه بود ما خیال‌مان راحت بود. البته الان هم گلرهای خوبی داریم، اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که در آینده بتوانیم از او استفاده کنیم.

طاهری درباره کنار گذاشتن محمد کشاورز نیز متذکر شد: ‌ واقعا از این اتفاق ناراحتم. کشاورز وزنه بزرگی برای تیم ملی بود چه از نظر فنی و چه روحی و تجربی. با این حال خودش ترجیح داد در این برهه در تیم ملی نباشد. مطمئن باشید کشاورز با قدرت به تیم ملی برمی‌گردد و همان سیم خاردار همیشگی می‌شود.

وی همچنین درباره بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی در غیاب کشاورز گفت: مسئولیت سنگینی در ویتنام بر روی دوش من است، اما بازوبند برای من مهم نیست، مهم این است که بتوانم برای تیم ملی مثمرثمر باشم.

کاپیتان جدید تیم ملی فوتسال درباره شرایط خود نیز تاکید کرد: در حال حاضر در آمادگی کامل هستم. به خاطر مصدومیت یک نیم فصل کامل را از دست دادم و دوران سختی را پشت سر گذاشتم، اما مصدومیتم کامل برطرف شده و با انگیزه بالایی در خدمت تیم ملی هستم. هدف ما موفقیت تیم ملی و قهرمانی در آسیاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز