خبرگزاری کار ایران

گزارش میدانی ایلنا از خیابان فردوسی؛

یورو در مرز هشت هزار تومان/ لیر ترکیه همچنان پر تقاضا

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۳۵

نرخ دلار پس از هیجانات ناشی از تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از برجام، تقریبا روند نزولی و هم چنین آرامی را طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا از خیابان فردوسی، نرخ دلار پس از هیجانات ناشی از تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از برجام و نیز فضاسازی برخی رسانه‌ها در مورد افزایش نرخ دلار به هشت هزار تومان، تقریبا روند نزولی و هم چنین آرامی را طی می‌کند.

به طوری که نرخ هر دلار امریکا در بازار غیر رسمی حداکثر تا 6700 تومان مورد معامله قرار می‌گیرد که فاصله زیادی با نرخ های اعلامی برخی رسانه‌ها دارد.

نرخ هر یورو نیز در بازار آزاد نیز تا 7950 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

علاوه بر  دو ارز پر تقاضای یورو و دلار،  نرخ لیر ترکیه نیز روزهای پر تقاضایی را سپری می کند  و از همین  رو افزایش تقاضا موجب افزایش قیمت لیر شده است. به طوری که هر لیر ترکیه در 1750 تومان معامله می‌شود.

همچنین نرخ پوند انگلیس در بازار آزاد 9100 و روبل روسیه 104 تومان است.

در شرایطی که برخی صرافی‌ها حتی از خرید و فروش سکه نیز خودداری می‌کنند، در تابلوی صرافی‌ها قیمت هر سکه تمام با تصویر امام (ره) در بازه دو میلیون و بیست هزار تومان تا دو میلیون و صد و سی هزار تومان درج شده است.

همچنین نرخ  تمام سکه بهار آزادی در بین یک میلیون و نهصد هزار تومان تا دو میلیون و پنجاه هزار تومان است و نرخ فروش نیم سکه در صرافی‌ها  تا یک میلیون و سی هزار تومان درج شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز