خبرگزاری کار ایران

شرکت هزار نفر در همایش رقابت های استارت آپی

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۳۷۵

به گزارش ایلنا، سمینار رقابت­های استارت آپی هر ماه به یکی از حوزه های تخصصی کسب و کار می پردازد. این رقابت های جذاب دوشنبه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۷ الی ۲۳ به سراغ کسب و کارهای آنلاین معماری می رود و بنا دارد تا بازار گرم رقابت را با حضور استارت آپ های فعال معماری بررسی کند.

به گزارش ایلنا؛ علاقه‌مندان به توسعه کسب و کار می‌توانند هر ماه با مراجعه به https://evand.com/events/5666 در جدیدترین رویداد از این رقابت ها به رایگان ثبت نام کنند.

همچنین پذیرایی، شام رایگان و سرویس برگشت به منزل رایگان (با اسپانسری استارت آپ تاکسی آنلاین کارپینو) در این سمینار برای رفاه صاحبان کسب و کار  مهیا شده است.

زهرا بختیاری ریاست مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مصاحبه با ایلنا ضمن اعلام این خبر گفت: فنی‌حرفه‌ای، فضای مناسبی برای شکل‌گیری کسب و کارهای نوپا است و ماموریت ما تربیت تکنیسین ماهر و کمک به توسعه فضای اشتغال در کشور است.

وی ادامه داد: همکاری متقابل کسب و کارهای نوپا و دانشگاه فنی و حرفه‌ای، زمینه حضور گسترده دانشجویان و صاحبان کسب و کار را در این سمینار فراهم خواهد کرد و با توجه به استقبال مردم در ثبت نام این سری از رقابت های استارت آپی، انتظار داریم تا سمینار رقابت های استارت آپی معماری آنلاین از لحاظ تعداد شرکت کننده، رکورد حضور مردم در یک سمینار استارت آپی را بشکند.

بختیاری افزود: برای فنی حرفه‌ای افتخار بزرگی است که توانسته است در آخرین روز از ماه اردیبهشت به سراغ استارت آپ های معماری آنلاین برود که این ماه به سالروز تولد دانشمند و معمار بزرگ کشور شیخ بهایی و روز معمار مزین شده است.

وی ادامه داد: در حوزه معماری آنلاین سیزده کسب و کار آنلاین به نام های خوگر، چیدانه، دکوریسا، دکوبوم، معماریال، اتاق، دکورچی، ست شید، آرشیگیت، کاپرو، چمدون، آرل و ساختمان ساز برای حضور در جلسه اعلام آمادگی کرده اند، که این فرصت خوبی را برای تعامل همه شاغلین صنف معماری با صاحبان کسب و کارهای نوپا فراهم می کند.

صدف مرتضوی، مدیرعامل استارت آپ ست شید در مصاحبه با ایلنا، ضمن اعلام حضور در سمینار رقابتهای استارت آپی معماری گفت: ست شید به افرادی که می‌خواهند فضایی را مبله کنند، طراحانی معرفی می‌کند که ایده‌های دکوراسیون داخلی ارائه می‌دهند و به آنها می‌گوید که کالاهای این ایده را از کدام فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها و شو روم‌های سطح شهر خریداری کنید.

وی ادامه داد: ما  پلتفرمی هستیم که راه حل کامل مشتریان از ایده طراحی تا کالاها و مشاوران را بطور آنلاین در اختیار مشتریان قرار میدهیم.

ست شید توانسته است از طریق تولید محتوای تخصصی و ناب که توسط طراحان این حوزه تولید میشود، اعتماد مشتریان را جلب کند. دکوراسیون آنلاین ست شید در setshid.com قابل دسترسی است.

مهدی سخاپور، مدیرعامل استارت آپ چیدانه در مصاحبه با ایلنا، ضمن اعلام حضور در سمینار رقابتهای استارت آپی معماری گفت: چیدانه از سال ۱۳۹۲ با هدف ایجاد پلتفرمی برای پیدا کردن خدمات و کارهای ساختمانی شکل گرفت و با ایجاد امکان مشاهده سوابق و کارهای قبلی، مقایسه قیمت های شرکت ها و اهالی فن، فضایی رقابتی برای انتخاب هوشمندانه توسط مشتری ها فراهم کرد.

چیدانه بازار آنلاین کالا و خدمات ساختمانی است ،محلی برای دیدن عکس پروژه های دکوراسیون و معماری شرکت های مختلف ایرانی، مشاهده محصولات متنوع موجود در بازار و ارتباط با سازندگان وفروشندگان آن ها است. همچنین چیدانه فضایی برای پیدا کردن طراحی های مورد علاقه و انتخاب مناسب ترین افراد برای پروژه های مخاطبان است.

علاقه‌‌مندان به طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی داخلی آنلاین می توانند به chidaneh.com مراجعه نمایند.

مجید توسلی، مدیرعامل استارت آپ چمدون در مصاحبه با ایلنا، ضمن اعلام حضور در سمینار رقابت‌های استارت آپی دکوراسیون و معماری گفت:سالها پیش با توجه به علاقه‌ای که به معماری و دکوراسیون داشتم، به دنبال راهی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و ابزاری که در این حیطه میشناختم بودم، اما آن زمان هنوز بستری برای این امور به صورت اینترنتی وجود نداشت.

تا اینکه دو سال پیش، پس از گذراندن دوره های مختلف معماری و تخصص هایی که به دست آوردم، تصمیم بر به اشتراک گذاشتن افکارم گرفتم و پله پله پیش رفتم تا به اینجا رسیدم...

امروز، چمدون و اتاق فکری که در کنارش دارد ، شرایطی را فراهم دیده تا مخاطبانش به سادگی خانه خود را آن طور که از نظر بصری زیباست با ابزاری با کیفیت و اصل، که تیم ما در اختیارش میگذارد طراحی کند.

هدف ما همواره چیدمان خانه هر فرد با ابزاری مختص خودش، و به زیباترین شکل ممکن است.

شعار ما این است که خانه خودتان را ساده طراحی کنید...

اما با کمک ما...  chamedun.com

ما تخصصمان را آن طور که شما دوست دارید در اختیارتان میگذاریم تا خانه‌ای زیباتر داشته باشید.

امیر اسفندیاری، مدیرعامل شرکت خوگر در گفتگو با ایلنا ضمن تاکید برحضور در رقابتهای استارت آپی معماری آنلاین گفت: خوگر یک پلتفرم اختصاصی آنلاین درحوزه مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی برای ارتباط موثر میان عرضه‌کنندگان کالا و ارائه‌کنندگان خدمات دراین حوزه و مخاطبان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات آنها در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: فعالیت خوگر محدود به فروشگاه اینترنتی نیست و تولید محتوی در خصوص صنعت مبلمان و دکوراسیون و صنایع وابسته و ایجاد یک شبکه اجتماعی برای ارتباط فعالان این حوزه با یکدیگر و با مخاطبانشان و ارائه خدمات در حوزه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده از دیگر فعالیت‌های خوگر می‌باشد. در ضمن وب‌سایت خوگر همواره بر بستر آخرین فناوری‌های روز حرکت می‌کند و دارای ورژن ریسپانسیو و اپلیکیشن Android و iOS برای دسترسی راحت به خدمات است.

مدیرعامل شرکت خوگر اضافه کرد: فروشگاه اینترنتی خوگر که یکی از بخش های این پلتفرم است با عرضه بالغ‌بر ۱۰۰۰۰کالا از حدود ۲۰۰ برند معتبر مبلمان، مسلماً درحال حاضر بزرگ‌ترین پایگاه آنلاین تجمیعی دسترسی به اطلاعات و خرید کالای حوزه مبلمان و دکوراسیون در کشور است.

استقبال ساکنان شهرستان‌ها و روستاهای کشور که دسترسی کمتری به امکانات فیزیکی دارند از این راه‌حل  باعث شده تا آمار شگفت‌انگیز خریدهای متعدد از ۲۰۰ نقطه کشور در سال ۹۶ درخوگر به ثبت برسد. بیش از ۸۵ درصد کالاهای عرضه شده درخوگر محصولات ساخت ایران از تولیدکنندگان معتبر این حوزه هستند و کالاها با قیمت حداقلی و یکسان برای کل کشور که از سوی تولید کننده مشخص شده درخوگر عرضه می شوند.

خوگر زیر مجموعه هلدینگ فاخر است که یکی از شرکت های آن تیپاکس اپراتور اول پست کشور است و به همین دلیل با همکاری تیپاکس از لجستیک قوی، چابک و ارزان قیمتی برخوردار است که امکان ارائه تسهیلات ویژه در حمل کالا به مشتریان را می دهد. خوگر را در khooger.com  ببینید.

غیوران، مدیرعامل دکوریسا در گفتگو با ایلنا ضمن اعلام حضور در سمینار استارت آپ های معماری آنلاین گفت: ما نرم‌افزاری را توسعه داده‌ایم که به کمک آن مردم می‌توانند از منزل خود عکس گرفته و مبلمان و سایر کالاهای دکوراسیون مورد علاقه خود را قبل از خرید از سایت به صورت چند بعدی در داخل منزلشان مشاهده کنند.

وی افزود: ما برای تغییر دکوراسیون منزل، اتاق کودک و چیدمان دکوراسیون زوج های جوان طرح های ویژه سه بعدی با قیمت های مناسب طراحی می کنیم و در نهایت این طرح ها را اجرا می‌کنیم. دکوریسا مرکزی برای مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون متناسب با بودجه شماست. دکوریسا در فضای مجازی در آدرس dekorisa.com واقع شده است.

امید میرزایی، مدیر عامل اتاق در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا ضمن اعلام حضور در سمینار استارت آپ های معماری آنلاین گفت: اتاق با هدف بوجود آوردن یک مرجع ایده‌یابی دکوراسیون فعالیت خود را شروع کرد و توانست با ارائه ایده های خاص، سهم مناسبی از علاقمندان به دکوراسیون خانه را جذب نماید و جزو چند سایت برتر ایران در این زمینه باشد.

در فاز دوم به سراغ فعالان حوزه دکوراسیون رفتیم و محلی را برای معرفی شرکتهای فعال در این زمینه بوجود آوردیم.در فاز سوم و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال ایجاد یک مارکت پلیس کالاهای دکوراسیونی هستیم تا با شعار حمایت از کالای ایرانی تولید کننده های داخلی بتوانند کالاهای خود را در آن به نمایش و فروش بگذارند.

امیدوار هستیم این راه موفقیت، ادامه دار باشد و در آینده نه چندان دور بتوانیم توجه بخش بزرگی از بازار دکوراسیون کشور را جلب نماییم. هم اکنون فعالان حوزه کسب و کارهای دکوراسیونی میتوانند به رایگان کسب و کار خود را در سایت otag.ir معرفی کند.

مسعود فلاح نرگس، مدیر وب سایت دکوبوم در مصاحبه با ایلنا گفت: دکوبوم یکی از پر ببینده‌ترین مجله‌های اینترنتی فارسی‌زبان درحوزه‌ی دکوراسیون و طراحی داخلی در ایران محسوب می شود که با ارائه راهکارهای نو و الهام بخش در زمینه چیدمان و دکوراسیون داخلی در فضاهای مختلف، مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده است. وبسایت دکوبوم با ایجاد مقالات معتبر و ارائه مطالب مطابق با علم روز، توانسته است مخاطب بسیاری از علاقه مندان به طراحی و دکوراسیون داخلی را جذب کند.  به decoboom.ir سر بزنید.

دکورچی یک فروشگاه بزرگ و با سابقه آنلاین در زمینه فروش و پخش انواع ملزومات دکوراسیون داخلی ( کاغذ دیواری ، پارکت لمینت، کاغذ دیواری پوستری ، قرنیز ، چمن مصنوعی و انواع پرده) است.

دکورچی همچنین تولیدکننده و واردکننده قرنیز یشیل و پارکت لمینت یشیل فلور و پخش‌‌‌‌‌‌کننده بهترین برندهای کاغذ دیواری، پارکت لمینت، پرده و چمن مصنوعی است. این فروشگاه در کمترین زمان ممکن مجموعه ای گسترده از اقلام را به سراسر کشور ارسال می‌کند. دکورچی در چهار دسته دکوراسیون داخلی، آشپزخانه، تزئینات و روشنایی محصولات متنوعی دارد.

شما می توانید تا در dekorchi.com بهترین های بازار را  تهیه کنید.

صادقی، مدیر عامل استارت آپ ساختمان ساز در مصاحبه با ایلنا ضمن اعلام حضور در جلسه استارت آپ های معماری گفت: ساختمان ساز فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات در حوزه صنعت ساختمان از سال ۱۳۹۱ شروع کرده است و دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت است.

این سایت تبلیغات این حوزه را بسیار سریع تر از سایر سایت ها تایید کرده و با بازدید بالای خود محل مناسبی برای معرفی خدمات و فعالیت مرتبط با دکوراسیون داخلی و نمای منازل ایجاد کرده است. 

وی اضافه کرد: بسیاری از شرکت های معماری و دکوراتورها، شرکت های ساخت و ساز و پیمانکاران، شرکت های غرفه ساز و دکوراسیون اداری و تجاری،شرکتهای طراحی محوطه و فضای سبز، شرکتهای بازسازی ساختمان و شرکتهای تزئینات داخلی و بیرونی ساختمان آگهی های خود را برای تخصصی دیده شدن در وبسایت ساختمان ساز قرار می‌دهند و بر اساس آخرین آمار بیش از ۲۵۰۰ شرکت فعال در صنعت ساختمان و معماری بصورت ماهیانه یکبار در سایت ما آگهی رایگان قرار می دهند و به صورت ویژه تمدید میکنند.

شما می توانید همین الان اولین آگهی رایگان یا ویژه کسب و کار خود را در sakhtemansaz.com ثبت کنید.

محمد مرتضوی، مدیرعامل استارت آپ آرشیگیت در مصاحبه با ایلنا، ضمن اعلام حضور در سمینار رقابتهای استارت آپی معماری گفت: آرشیگیت فضایی برای معرفی و انتخاب، آشنایی و ارتباط، معماران، فروشندگان، فعالان حوزه معماری و ساختمان با یکدیگر و مردم است.

وی افزود: آرشیگیت پلتفرمی جامع و کاملا بومی می باشد که از صفر تا صد پروژه در ایران طراحی شده است و به متخصصین حوزه معماری و ساختمان این امکان را می‌دهد که بصورت کاملا تخصصی، در فضایی کاملا حرفه ای و زیبا به معرفی کسب و کار خود بپردازند و با همکاران و مشتریان خود در ارتباط باشند.

مرتضوی یادآور شد: آرشیگیت در تلاش است که تمام نیازهای آنلاین فعالین این حوزه را برطرف سازد و سهمی در داشتن خانه هایی زیباتر برای ایرانیان داشته باشد. صاحبان کسب و کار می‌توانند با مراجعه به Archigate.ir با این استارت آپ صنعت معماری بیشتر آشنا شوند.

شرکت هزار نفر در همایش رقابت های استارت آپی

حنّا مبارکی و کامیار طلوع بهبود، مدیران شرکت معماریال هم در سمینار استارت آپ های معماری آنلاین شرکت می کنند.

مدیران معماریال در مصاحبه با ایلنا اظهار داشتند: اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، معماریال تجربه‌ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی  را برایتان فراهم می کند. معماریال سامانه خدمات آنلاین معماری و دکوراسیون داخلی است.

شما با مراجعه به وب سایت  www.memarial.com، سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب کرده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می کنید. سپس بر‌اساس خواسته های شما و  نوع بسته‌طراحی  انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان معماریال ارائه می‌شود.

پس از تائید طرح، یک لیست خرید، لیست قیمت به همراه مشخصات فروشندگان را دریافت خواهید کرد تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود. در آخرین گام، چیدمان خانه و محل کار شما با نظارت طراحتان، به صورت کاملا رایگان انجام می شود، و این هدیه‌ای است کوچک از طرف ما، که امیدواریم خرید شما از معماریال را برایتان تجربه ای لذت بخش سازد.

هر کس این حق را دارد در فضایی زندگی کند که مخصوص او طراحی و چیدمان شده  و این دقیقا همان چیزی است که ما را "ما" می‌کند، باور به اینکه فضاها معنا دارند. طراحی دکوراسیون و چیدمان رمز و رازهایی دارد که خیلی ها از آن بی اطلاع هستند.

نتیجه یک تحقیق  روی افراد با سلیقه نشان می‌دهد، فقط ۲۰% از این افراد، برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود به یک طراح حرفه‌ای اعتماد می‌کنند و نتیجه همین پژوهش نشان می‌دهد که این افراد نسبت به بقیه در کار، درآمد و زندگی شخصی خود ۸۰% موفق ترند. ما در کنار شما هستیم تا بهترین لحظه ها را به دیدار شما دعوت کنیم.

شرکت هزار نفر در همایش رقابت های استارت آپی

احسان اسعدی، مدیر عامل آرل نیز ضمن اعلام حضور در این سمینار و در مصاحبه با ایلنا گفت: گروه معماران آرل وب سایت رسمی مجموعه را با هدف ارائه دانش روز معماری جهان به جامعه معماری ایران و کلیه علاقمندان در بهمن ماه سال ۱۳۹۱تأسیس نمود.

این وب سایت به دنبال اهداف خود توانست در مدت کوتاهی نیاز طیف گسترده ای از اقشار جامعه اعم از دانش آموختگان مهندسی معماری و عمران و نیز علاقمندان به این حوزه‌ها را برطرف کند و با حمایت و نظرات سودمندشان به یکی از پر بازدیدترین وب سایت-های فارسی زبان معماری و طراحی داخلی تبدیل شود.

در حال حاضر، وب سایت رسمی آرل به عنوان بخشی از فعالیت خود، با تمرکز روی وب سایت های معتبر معماری انگلیسی زبان و ترجمه متون آنها تلاش می کند دانش روز معماری جهان را به زبان فارسی ارائه کند.

این سایت همچنین در بخش دیگر خود، با کمک گرفتن از اساتید و فارغ التحصیلان معماری دانشگاه ها به تولید و ارائه مقالات معماری به زبان فارسی می پردازد.

برای تحقیق این مهم وب سایت گروه معماران آرل آمادگی خود را برای انتشار مقالات، مطالب، و پروژه های اساتید، معماران، طراحان، و دانشجویان محترم اعلام می دارد. برای این مهم با وب سایت های رسمی ما به نشانی های www.arel.ir در تماس باشید.

شرکت هزار نفر در همایش رقابت های استارت آپی

محمد رضا مجمع، دبیر سمینار گفت: برای روز ۳۱ اردیبهشت ماه بنا داریم تا از ساعت ۱۷ الی ۲۰ یک جلسه صمیمی بین مردم و مدیران استارت آپ های معماری داشته باشیم. در این  جلسه مردم می‌توانند با مراجعه به کتابخانه دانشگاه شهید شمسی پور با مدیران استارت آپ ها دیداری صمیمی داشته باشند.

این سه ساعت فرصت مناسبی است تا بصورت حضوری با این مدیران دیدار کرده و سوالات خود را در زمینه مشاوره، دکوراسیون، طراحی در حوزه آنلاین معماری با مسئولین و مدیران این کسب و کارهای نوپا در میان بگذارید و ضمن بحث و بررسی، مطالبی علمی را از این مدیران با تجربه بیاموزید.

این برنامه سه ساعته کمک می‌کنند تا علاقه مندان به کسب و کار در جهت حرکت به سمت دانش بنیان شدن، قدمی مثبت بردارند. همچنین در صورت مساعد بودن هوا، بخشی از این دیدار در حیاط دانشگاه شکل می گیرد.

مجمع افزود: ساعت ۲۰ الی ۲۱:۱۵ برنامه نیایش، اذان، افطار(شام) و نماز بوده و بعد از آن جلسه رسمی رقابت های استارت آپی در سالن اجتماعات دانشگاه آغاز می گردد. این جلسه تا ساعت ۲۳  با معرفی تمام این شرکت های خدمات رسانی آنلاین ادامه خواهد داشت.

دانشگاه شهیدشمسی‌پور در تهران-میدان امام حسین (ع)-ابتدای خ دماوند-روبروی ایستگاه BRT شهید منتظری واقع شده است.

وی گفت: به موازات سمینار رقابت های استارت آپی معماری آنلاین، سمینار رقابت های تاکسی آنلاین نیز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در سالن اجتماعات دانشگاه شمسی پور، برگزار می‌شود.

سومین و چهارمین دوره از رقابت های استارت آپی در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه شهید شمسی پور تهران برگزار خواهد شد.

این سمینار در گام اول از این رقابت ها به سراغ استارت آپ های آزمایش پزشکی آنلاین به نام های آزماتو، آزمایش آنلاین و آزمایشگاه آنلاین بیمارستان رسالت رفت، گام دوم به سراغ بیمه‌ای‌ها رفت و با حضور دو شرکت وبیمه و بیمه دات کام و استقبال ۴۰۰ نفری مردم از شهرهای مختلف کشور مواجه شد.

این سمینار در گام سوم به سراغ استارت آپ های معماری آنلاین به نام های خوگر، چیدانه، دکوریسا، دکوبوم، معماریال، اتاق، دکورچی، ست شید، آرشیگیت، کاپرو، معماران آرل، چمدون و ساختمان ساز خواهد رفت و برای استقبال هزار نفری علاقه مندان بصورت حضوری در سالن اجتماعات به ظرفیت ۳۰۰ نفر و فضای باز جهت دیدار با مدیران به ظرفیت ۷۰۰ نفر آمادگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز