خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در دیدار با سفیر ازبکستان مطرح کرد:

ارائه ویزای فرودگاهی برای گردشگران سبب توسعه گردشگری و تجارت دو منطقه می شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۳۷۷

استاندار مازندران گفت:ارائه ویزای فرودگاهی برای گردشگران ازبکستان و مازندران می شود سبب توسعه گردشگری و تجارت دو منطقه می شود.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی عصر امروز در دیدار با سفیر ازبکستان در ایران به برگزاری نمایشگاه مشترک بین ایران و ازبکستان تاکید کرد و اظهار داشت:  برگزاری نمایشگاه فرصت مناسبی است تا نیازهای دو کشور در آن شناسایی شده و فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری دو منطقه را معرفی می کند.

وی مبادله هیاتهای تجاری و اقتصادی  را از الویت های دیگر همکاری مازندران و ازبکستان عنوان کرد و افزود: ارائه ویزای فرودگاهی برای گردشگران ازبکستان و مازندران می شود سبب توسعه گردشگری و تجارت دو منطقه می شود.

استاندار مازندران به ظرفیت مازندران در بخش های مختلف همچون گردشگری و کشاورزی اشاره کرد و گفت: وجود چنین ظرفیت هایی در استان می تواند تبادل در بخش های مختلف با ازبکستان را فراهم کند.

وی افزود: می‌توانیم اولین اجلاس تجاری بین دو منطقه را اجرا کنیم و علاوه بر این می‌توان ویزای فرودگاهی بین دو منطقه برای تبادل گردشگر صادر کرد.

استاندار مازندران گفت : در راستای تباد ل گردشگر بین مازندران و ازبکستان به دلیل وجود تاریخ و فرهنگ مشترک بین دو منطقه می‌توانیم تفاهماتی داشته باشیم و باید از این ظرفیت و فرصت برای توسعه تبادلات استفاده کنیم.

اسلامی با بیان اینکه ایران و ازبکستان ریشه تاریخی و فرهنگی مشترک و کهن دارند عنوان کرد: باید به این ظرفیت نیز برای توسعه تبادلات دو منطقه توجه اساسی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز