خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران:

تحویل 30 مسکن در سرپل ذهاب از سوی بسیج سازندگی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۵۰۵

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا گفت: بسیج سازندگی مازندران 30 مسکن در سرپل ذهاب را هفته‌ی آینده تحویل می‌دهد.

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ غلامرضا شریعتی صبح امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی در هفدهم اردیبهشت 79 اشاره کرد و افزود:سازمان بسیج سازندگی با هدف محرومیت زدایی با محوریت روستاهای محروم در قالب ایجاد اشتغال و زیر ساخت ،رسیدگی به مسائل فرهنگی سلامت فعالیت می کند.

وی حمایت و توسعه اشتغال خرد را از دیگر فعالیت های این سازمان عنوان کرد و گفت: آموزش ،توانمندسازی و پرداخت تسهیلات نیز در راستای این فعالیت قرار دارد.

 سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا گفت:بیش از 700 گروه جهادی در گروه های مختلف فرهنگی،اجتماعی،زیر ساخت،بهداشت و سلامت در حوزه ی محرومیت زدایی فعالیت می کنند .

شریعتی با اعلام اینکه 53 مسکن در سرپل ذهاب توسط بسیج سازندگی مازندران در حال ساخت است ادامه داد:از این تعداد 30 مسکن یکشنبه هفته آینده بیست و سوم اردیبهشت افتتاح می شود و مابقی تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود:بسیج سازندگی با هدف تسریع روند اجرای پروژه ها و کاهش هزینه های دولت اجرای 150 میلیارد تومان پروژه را دستور کار خود دارد و در همین رابطه همکاری تنگانگ با سازمان امداد رسان در شرایط بحران دارد.

شریعتی با اشاره به نقش خیرین در محرومیت زدایی گفت: خیرین مازندران 7میلیارد و 625 میلیون تومان در حوزه ساخت مسکن محرومین کمک کردند.

وی محرومیت زدایی در سه دهستان شهدا بهشهر، پشتکوه ساری و سه هزار تنکابن را در دست اجرا داریم و تلاش می کنیم طی چهارسال آینده نیازهای زیرساختی و اشتغال این مناطق رفع شود.

شریعتی با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی، آموزش، توانمندسازی و تسهیلات را در دستور کار داریم، تصریح کرد: طی پنج سال گذشته 150 میلیارد تومان تسهیلات در این راستا پرداخت شد و امسال هم در این رابطه هیچگونه محدودیتی نداریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با تاکید بر اینکه در راستای تامین امنیت غذایی، ایجاد اشتغال در زمینه کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی را مدنظر داریم، گفت: ایجاد 3 هزار کارگاه شغلی را هدف گذاری کردیم و قبل از پرداخت تسهیلات، به موضوع آموزش های فنی و حرفه ای می پردازیم.

وی افزود: بیش از 60 محله کم برخوردار در حاشیه شهرها وجود دارد که درصدد هستیم فعالیت مان را در این مناطق گسترش دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران به ساخت مسکن در مناطق محروم اشاره و اظهار کرد: در طی دو سال گذشته 400 مسکن با وام 15 میلیون حمایت بلاعوض دولت و 15 میلیون با حمایت خیران برای مددجویان ساخته شده است.

شریعتی به ساخت ورزشگاه نوشهر از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به مازندران و پیشرفت 70 درصدی آن اشاره کرد و گفت: اگر مشکل اعتباری آن حل شود، در هفته دولت در شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود:برای اجرای آن 15 میلیارد تومان هزینه شده است.

شریعتی به ورزشگاه سرپوشیده جویبار از مصوبات سفر رییس جمهور به مازندران نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این پروژه از دی ماه سال 96 شروع شده، تاکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و 30 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

وی افزود: در حوزه راهسازی، اجرای 100کیلومتر از راه های صعب العبور را در دست اجراست و برای هر کیلومتر، 200 میلیون تومان هزینه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز