خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت عنوان کرد:

استفاده از توان شورای آموزش و پرورش جهت برطرف کردن موانع جامعه فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۴۹۷

فرماندار رشت گفت: بر اساس قانون از توان شورای آموزش و پرورش جهت حل مشکلات و برطرف کردن موانع جامعه فرهنگیان استفاده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی در همایش گرامیداشت معلمان ناحیه 1 و 2 رشت که در سالن ناجای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: برای پیشرفت و توسعه ‌هرچه بیشتر شهرستان رشت در تمامی ابعاد و حوزه‌ها باید از تمام توان و ظرفیت‌های ملی استفاده شود.

فرماندار ‌شهرستان رشت با بیان اینکه عزم بسیار مطلوبی برای پیشرفت شهرستان رشت شکل گرفته است، افزود:‌ تلاش داریم با استفاده از توانمندی‌های گسترده شهرستان رشت و تلفیق آن با ظرفیت‌های نمایندگان این حوزه در مجلس مسیر توسعه را برای شهرستان ترسیم کنیم.

احمدی با اشاره به جلسات و دیدارهایی که در سطح ملی برگزار شده‌اند بیان داشت:‌ فرمانداری رشت در سال 96 بیش از 9 دیدار ملی با وزراء دولت و معاونان آنان در سطوح مختلف برگزار کرد و تصمیمات اثرگذاری نیز در خلال این جلسات برای شهرستان رشت اتخاذ شده است.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان رشت هم اینک در تمامی ابعاد نیازمند پشتیبانی و حمایت ملی است عنوان کرد:‌ با همکاری و مساعدت ویژه نمایندگان مجلس تسهیلات بسیار خوبی نیز برای شهرستان رشت در حوزه‌ پروژه‌های آب‌رسانی،‌ برق،‌ راه‌سازی و دیگر بخش‌ها جذب شده است.

احمدی خدمت به مردم را بزرگترین فرصت الهی اعلام کرد و اظهار داشت:‌ قطعاً وظیفه و رسالت خطیر همه مدیران و مسئولان در هر رده و رتبه‌ای که باشند در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و فراهم کردن امکانات برای آنان خلاصه می‌شود.

فرماندار ‌شهرستان رشت آموزش و پرورش را یک سازمان حرفه‌ای و با اهمیتی ویژه اعلام کرد و ابراز داشت:‌ اگر سند توسعه ملی به‌خوبی مطالعه شود نگاه عمیق دولت به وزارت آموزش و پرورش مشخص می‌شود و این به معنای اهمیت جایگاه این نهاد آموزشی و تربیتی است.

احمدی شورای آموزش و پرورش را ظرفیتی ارزشمند و مغفول مانده خواند و عنوان کرد:‌ در وزارتخانه آموزش و پرورش به این ظرفیت مهم توجه زیادی نشده است بنابراین لازم است بر اساس قانون از توان این شورا در جهت حل مشکلات و برطرف کردن موانع جامعه فرهنگیان استفاده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت خاطرنشان کرد:‌ تمام سازمان‌هایی که به نوعی عضو شورای آموزش و پرورش هستند مکلف‌اند در انجام هرگونه فعالیت و خدمات رسانی به قشر فرهنگیان مساعدت و کمک‌های لازم خود را به بهترین شکل ممکن به این مجموعه فرهنگی ارائه دهند.

وی تعداد مدارس فعال موجود در شهر رشت را 734 باب مدرسه اعلام کرد و بیان داشت:‌ 110 هزار دانش‌آموز در مدارس مختلف سطح شهر رشت مشغول تحصیل هستند و این در حالی است که تمام وظیفه و مسئولیت سنگین آموزش و تعلیم و تربیت آنان بر عهده معلمان و فرهنگیان دلسوز این شهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز