خبرگزاری کار ایران

پنجاه مسافر هواپیمای پات به مقصد روسیه رزرو شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۲۱۶

مدتی است که این نرم افزار به زبانهای انگلیسی، عربی و آذری در اختیار عموم قراردارد و به زودی زبان آلمانی نیز به آن اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ پنجاه مسافر خوش شانس هواپیمای پات برای حضور در جام جهانی روسیه مشخص شدند، در دومین مرحله قرعه کشی پات که چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت به صورت زنده از شبکه اول سیما انجام شد ، ۳۰ نفر دیگر از برندگان هواپیمای پات، خود را شناختند. تا باجمع ۲۰ برنده ای که دراولین قرعه کشی تعیین شده بودند ، راهی جام جهانی شوند .

اضافه شدن چارتر و زبان آلمانی به پات

گفتنی است پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات ایران کیش در ویژه برنامه قرعه کشی پات  با تاکید براینکه در سال ۹۷ امکانات جدید بسیاری برای پات در نظرگرفته شده است به نسخه این نرم افزار برای روشندلان اشاره کرد و اظهارداشت : نسخه پات برای روشندلان  با مشاوره های خود این عزیزان(روشندلان) تهیه شده است .

وی درادامه چند زبانه‌ بودن این اپلیکیشن را یادآور شد و گفت: مدتی است که این نرم افزار به زبان های انگلیسی،عربی و آذری در اختیار عموم قراردارد و به زودی زبان آلمانی نیز به آن اضافه می شود.

طبری گفت : این اقدام حرکتی به سوی بین المللی شدن این اپلیکیشن به شمار می‌آید که تاکنون در نرم افزارهای پرداخت مشابه وجود نداشته است .

طبری اظهار کرد: هم چنان گویشهای کردی ، مازندرانی و گیلکی هم به این نرم افزار اضافه خواهد شد.

وی با تاکید براینکه ویژگیهای جدید دیگری هم به این نرم افزار اضافه می شود گفت : یکی از این امکانات امکان چارتر است ، افرادی که ازاین اپلیکیشن استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از امکان چارتر سفرهای داخل کشور را ازاین طریق مدیریت کرده بلیت بگیرند و به محض خرید ، بلیت به پست الکترونیکی آن ها ارسال خواهد شد.

*کمپین جدید پات درراه است؛ امتیازهایتان را نگه دارید

پیمان طبری همچنین درباره قرعه کشی این برنامه اظهارداشت: هرچند این دومین قرعه کشی پات برای سفر به جام جهانی روسیه است و این کمپین به اتمام رسیده است.اما تمام کسانی که پات را نصب کرده اند استفاده از این اپلیکیشن و کسب امتیاز از طریق آن را ادامه بدهند چرا که به زودی کمپین جدیدی درراه خواهد بود و جوایزارزنده دیگری برای کسانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند درنظر گرفتیم.

وی تاکید کرد:امتیاز تمام کسانی که برای این کمپین اپلیکیشن را نصب کرده اند اما جزو ۵۰ برنده خوش شانس ما نبودند محفوظ است و برای جوایز بعدی محاسبه می شود.

معاون فناوری اطلاعات ایران کیش خاطر نشان ساخت که هر ماه یک امکان جدید به اپلیکیشن پات اضافه می شود .

دراین برنامه همچنین با برنده اول این قرعه کشی تماس گرفته شد برنده ای که از شهر اهواز بود.شماره تلفن های همراه ۳۰ برنده متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز