خبرگزاری کار ایران

تحلیل سایت La Hora از بازیکنان کلیدی ایران

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۹۱۷

سایت تحلیلی La Hora به بررسی وضعیت ایران و بازیکنان کلیدی‌اش پرداخت.

به گزارش ایلنا٬ کمتر از ۴۰ روز تا سوت آغاز بزرگترین مسابقات فوتبال دنیا در روسیه باقی مانده، به همین خاطر رسانه‌های معتبر و پرمخاطب هر روز بیشتر به شرایط تیم‌های حاضر می‌پردازند. یکی از این رسانه‌ها سایت معتبر La Hora بود که در ادامه گزارش‌های خود پیرامون تیم‌های حاضر در روسیه به تیم ملی ایران پرداخت و در این گزارش اقدام به معرفی ابزارهای مهم کارلوس کی روش در راه رسیدن به آرزوی بزرگ طرفداران این تیم برای چشیدن طعم حضور در جمع 16 تیم برتر دنیا پرداخت.  La Hora اختصاص به معرفی آچار فرانسه‌های مربی پرتغالی در روسیه داشت که بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران این گونه معرفی شدند:

 * درون دروازه ایران علیرضا بیرانوند قرار دارد، گلری با 195 سانتی متر قد که توانایی‌های زیادی دارد از جمله پرتاب توپ‌های بلند با دستانش که می‌تواند زمینه ضدحملات خطرناکی شود.

 او در 9 بازی همراه ایران دروازه خود را بسته نگه داشت و یکی از دلایل موفقیت این تیم در مسیر صعود به جام جهانی بود.

*خط دفاع 4 نفره ایران با سیدجلال حسینی دژ 36 ساله و با تجربه حضور در جام جهانی قبلی رهبری می‌شود اما این خط، مدافعان جوان‌تری نیز همچون روزبه چشمی و پورعلی گنجی را دارد. در کناره‌ها نیز شانس میلاد محمدی و رامین رضاییان برای حضور در ترکیب ثابت بیشتر از همه است.

* قلب تپنده ایران را نفراتی همچون احسان حاجی صفی از المپیاکوس، مسعود شجاعی از آ اک آتن و اشکان دژاگه از ناتینگهام فارست تشکیل می‌دهند که هر کدام تجربه جام جهانی و بازی در اروپا را دارند.

سامان قدوس جدیدترین پدیده ایران است که با 24 سال سن همه را امیدوار کرده تا نمایش درخشانی داشته باشد؛ بخصوص بعد از اینکه سال قبل ملیت ایرانی را به ملیت سوئدی ترجیح داد. او در اوسترسوند هم یک بازیکن کلیدی محسوب می‌شود.

*خط آتش ایران این روزها در سلطه علیرضا جهانبخش ستاره آلکمار و اردی ویژه هلند است، گرچه نباید از سردار آزمون بعد از 5 سال حضور در لیگ روسیه و بازی در روبین کازان و روستوف به سادگی گذشت. کریم انصاری فرد و مهدی طارمی هم 2 مهاجم دیگری خواهند بود که عصای دست کی روش در خط حمله محسوب می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز