خبرگزاری کار ایران

واکنش کاوانی به شکستن رکورد زلاتان

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۸۶۲

ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن‌ژرمن، از اینکه رکورد زلاتان ابراهیموویچ را شکسته ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش ایلنا، کاوانی با دو گلی که یکشنبه شب مقابل گنگان زد، تعداد گل‌هایش در لیگ فرانسه را به 115 گل رساند و به بهترین گلزن تاریخ باشگاه در این مسابقات، تبدیل شد. این رکورد پیش از این با 113 گل در اختیار زلاتان بود، با این حال کاوانی پس از بازی مدعی شد که در جریان رکوردشکنی قرار نداشته است.

مهاجم اروگوئه‌ای گفت: «نمی‌دانستم رکورد جدیدی ثبت کرده‌ام ولی خوشحالم که با این پیراهن رکورد‌شکنی می‌کنم.»

کاوانی درباره اینکه پاری سن‌ژرمن دیگر با خیالی راحت فصل را ادامه می‌دهد، گفت: «نه، ما در تعطیلات نیستیم. گاهی بازی‌های دشواری داریم. ما قهرمان لیگ شده‌ایم ولی سعی داریم بهترین نتایج را کسب کنیم. خوشحالم که با پاری سن‌ژرمن قرارداد دارم. اینجا اوضاعم خیلی خوب است و خوشحالم. امیدوارم به این روند ادامه دهم.»

کاوانی در ماه ژانویه هم موفق شده بود رکورد 157 گل زلاتان برای پاری سن‌ژرمن در تمام مسابقات را بشکند. قهرمان فرانسه با این دو گل دقایق پایانی موفق شد از شکست مقابل میهمانش فرار کند و بازی را به تساوی 2 بر 2 بکشاند. گنگان موفق شده بود تا دقیقه 76 با دو گل از پاری سن‌ژرمن پیش بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز