خبرگزاری کار ایران

کندوگبیا را به پوگبا ترجیح می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۵۴۱

سرمربی والنسیا به تمجید از هافبک سیه چرده تیمش پرداخت.

به گزارش ایلنا، مارسلینو سرمربی والنسیا معتقد است که پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد که تا دو سال پیش گرانقیمت‌ترین بازیکن دنیا بود، در حد هافبک تیم او جفری کندوگبیا نیست. پوگبا با وجود عملکرد ضعیفش در این فصل به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت شده اما کندوگبیا با همه درخششی که در این فصل به‌عنوان یک بازیکن قرضی (از اینتر) در مستایا داشته دعوت نشده که این موضوع نارضایتی مارسلینو را در پی داشته است.

او گفت: «کندوگبیا مقابل سویا بازی درخشانی نداشت اما او از ابتدای فصل تا الان برای ما فوق‌العاده بازی کرده است. او برای والنسیا یک مهره کلیدی بوده است و برای سبک بازی‌‌مان مهره‌ای بسیار مهم است. اگرچه من عملکرد دیگر هافبک‌های فرانسوی را در این اواخر دنبال نکرده‌ام اما فکر نمی‌کنم که هیچ یک از آنها عملکرد حتی نزدیک به آنچه کندوگبیا در این فصل ارائه کرده، داشته باشند.»

مارسلینو ادامه داد: «ما بازی پوگبا برابر سویا و بازی کندوگبیا را مقابل همان تیم دیدیم اما هیچ مقایسه‌ای میان عملکرد آنها صورت نگرفته است. با این حال مثل همیشه من برای نظر سرمربیان تیم‌های ملی احترام قایلم و خوشحالم که کندوگبیا کنار ما می‌ماند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز