خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان:

ضرورت نوسازی ناوگان باری فرسوده ۵۰ سال و بالاتر در زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۴۳۳

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از اولویت برای ثبت نام ناوگان فرسوده ۵۰ سال و بالاتر در سامانه نوسازی ناوگان باری استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج دست نشان، امروز با اعلام این خبر، افزود: با توجه به طرح ممنوعیت صدور بارنامه برای ناوگان 50 سال و بالاتر، از فرودین سال جاری و جلوگیری از تردد آنان، دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل باری به متقاضیان 80 درصد تسهیلات تا سقف 320 میلیون تومان پرداخت می‌کند که بازپرداخت تسهیلات 5 تا 7 سال با کارمزد 9 درصد است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: براساس اعلام مشمولان طرح مبنی برعدم آمادگی تحویل ناوگان از سوی شرکت‌های تامین کننده ناوگان و به منظورامکان اعمال معافیت برای ناوگان ثبت نام شده ،از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای مقرر شد در ثبت نام ناوگان فرسوده 50 سال و بالاتر در سامانه نوسازی ناوگان باری، اولویت داشته باشند.

وی نوسازی ناوگان‌حمل و نقل باری را راهی موثر در کاهش مصرف سوخت و ارتقاء کیفیت محیط‌زیست برشمرد و افزود: براساس آخرین آمار 4،491 ناوگان حمل ونقل باری دراستان زنجان فعال هستند و عمر متوسط آنها 17 سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز