خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به ایلنا:

حقوق همه معلمان در فاز دوم "طرح رتبه بندی" افزایش نمی‌یابد/اجرای طرح از مهر ماه منوط به تامین بودجه

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۴۵

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر مرحله دوم طرح رتبه بندی را آماده کرده ایم، اما اجرای آن منوط به تامین بودجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم سپاس معلم در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت اجرای فاز دوم طرح رتبه بندی معلمان، گفت: دولت مکلف است در برنامه ششم طرح رتبه بندی را آماده کند. ما در حال حاضر  مرحله دوم را آماده کرده ایم اما اجرای آن منوط به تامین بودجه است. امیدواریم  با مساعدت مالی دولت، فاز دوم طرح از مهرماه اجرایی شود. در حال حاضر مقدمات کار را آماده کرده ایم‌.

بطحایی در ادامه تاکید کرد که اجرای فاز دوم رتبه بندی لزوما به معنای افزایش حقوق همه معلمان نیست و اینطور تداعی نشود که حقوق همه معلمان جهش زیادی پیدا خواهد کرد؛ هدف این طرح ارتقای شایستگی ها و حرفه ای معلمان است و به طبع متناسب با ارتقای این شایستگی ها، نظام پرداخت تغییراتی را خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حذف آزمون‌های سمپاد همچنان در دستور کار است، اظهار داشت: ما بر این تاکید داریم که  آزمون‌های مکرر ابتدایی باید برچیده شود؛ برای حذف آزمون مدارس سمپاد در پایه هفتم همچنان منتظر ابلاغ دستورالعمل و توشیح مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور هستیم.

وی افزود: اگر قرار باشد در پایه هفتم مدارس نمونه و سمپاد، پذیرش داشته باشیم، از طریق آزمون نخواهد بود و با روش های دیگری جذب خواهیم داشت؛ امیدواریم تا سه چهار روز دیگر تکلیف روشن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز