خبرگزاری کار ایران

کمالوند: بهترین نتیجه تاریخ لیگ برتر نفت را کسب کردم / هفته آینده مشخص می شود می مانم یا نه !

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۹۳۵

سرمربی تیم صنعت از عملکرد شاگردانش در این فصل راضی است.

به گزارش ایلنا،  فراز کمالوند پس از تساوی 3 بر 3 شاگردانش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما سعی کردیم زمانی از بچه‌های جوان استفاده کنیم که به تیم آسیب نخورد. استقلال خوزستان اگر در شرایطی بود که برای امتیاز می جنگید ما با تمام قوا می جنگدیم.  بعد از اینکه در جدول مشخص شد که استقلال خوزستان سقوط کرده ما بازی کنان جوان را گذاشتیم و دیگر برای شکست نگران نبودیم  و از جوانان استفاده کردیم.

وی ادامه داد:به هر صورت من یک ماموریتی داشتم و با تمام مشکلاتی که می دانم سرمنشا آن ازکجاست بهترین نتیجه ادوار 15 و 16 دوره‌ای که لیگ برگزار شده را این تیم کسب کرده است.با حمایت هواداران و تلاشی که بچه‌ها کردند به این نتیجه رسیدیم. ان‌شاء الله هفته آینده همه چیز مشخص می‌‌شود.

کمالوند در پاسخ به سوالی درباره اینکه برنامه اش برای فصل بعد چگونه است، یادآور شد:  تیم صنعت نفت حق قانونی دارد تصمیم بگیرد که آیا با ما کار می‌کند یا خیر همانطور که حق قانونی بنده است که تصمیم بگیرم با این تیم کار کنم یا خیر، به هر حال من خوشحالم که به وعده خودم عمل کردم ابتدای فصل در نشست خبری قول تک رتبه‌ای بودن تیم را داده‌ بودم و حالا با دو پله بالاتر از وعده‌ای که داده بودم فصل را به پایان رساندم.

سرمربی تیم صنعت در پایان ضمن تشکر از همکارانش در کادرفنی و پزشکی، خاطرنشان کرد: صنعت نفت آبادان جایگاه خود را در جدول پیدا کرده از اینجا به بعد باید راه خود را پیدا کند این تیم یک جهشی داشته اگر فصل بعد دوباره این جهش رخ بدهد گرفتن سهمیه آسیا دور از دسترس نیست فکر می‌کنم سال، سال خوبی است و با توجه به پیام‌هایی که در شبکه مجازی و صحبت‌هایی که در خیابان از مردم می‌شنوم احساس می‌کنم آنها راضی هستند. رضایت مردم برای من کافی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز