خبرگزاری کار ایران

پیکان از داوری ضربه خورده؛

رهقی: مربیان روی داوری‌ها حساس شده‌اند / پیکان در لیگ برتر می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۸۹

یکی از اشتباهات داور به ثمر رسیدن گل تیم نفت بود که مهاجم این تیم روی ساموئل بازیکن ما خطا واضح انجام داد.

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: کسب تساوی مقابل تیم صدرنشین نفت تهران برای ما ارزشمند است.

رضا رهقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تساوی یک بر یک مقابل نفت‌تهران گفت: بازی نفس‌گیری بود و انتظار ما هم همین بود. تیم نفت نشان داد شایستگی حضور در صدر جدول دارد. این تیم آمده بود با کسب ۳ امتیاز مقابل ما موقعیت خود را حفظ کند. ما می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم.

وی ادامه داد: بعد از آنکه گل خوردیم توانستیم گل مساوی را بزنیم و حتی می‌توانستیم ۴-۳ گل دیگر هم بزنیم اما تک امتیاز هم مقابل صدرنشین شیرین بود.

سرپرست پیکان با اشاره به ضعف داوری در دیدار مقابل نفت‌تهران گفت: متاسفانه داوری در این دیدار هم مثل بازی قبل مقابل استقلال‌تهران اشتباهاتی داشت و به ما ضربه زد. یکی از اشتباهات داور به ثمر رسیدن گل تیم نفت بود که مهاجم این تیم روی ساموئل بازیکن ما سوار شده بود، یعنی خطا واضح انجام داده است. این موضوع را بازیکنانی که نزدیک صحنه بوده هم تایید کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه به اواخر مسابقات لیگ‌برتر نزدیک می‌شویم، برخی تیم‌ها برای فرار از سقوط می‌جنگند و برخی هم برای قهرمانی که یک مقدار مربیان روی داوری‌ها حساس شده‌اند و این موضوع فشار روی داوری را زیاد کرده‌است.

رهقی در پایان با بیان اینکه پیکان در لیگ برتر می‌ماند، تاکیدکرد: در مقابل تیم صدر جدولی نفت نشان دادیم از چه قدرت خوبی برخورداریم و فوتبال روانی هم ارائه می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز