خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار وزیر کار:

احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل در اولویت وزارت کار باشد

کد خبر : ۶۱۶۵۷۰

این مرجع تقلید گفت: قطعا تمرکز مجموعه وزارت کار در مورد کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل تا حد بسیار زیادی می‌تواند مشکل اشتغال و بیکاری جامعه را سروسامان دهد و امیدواریم این کار به معنای واقعی مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: از مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی انتظار دارم بیش از گذشته پیرو فرمایش مقام معظم رهبری بوده و شعار حمایت از کالای ایرانی را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: امروز بسیاری از کارخانجات و واحدهای صنعتی کشورمان به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمده و بسیاری از کارگران بیکار هستند و از این رو در سالی که به نام حمایت از کالای ملی نامگذاری شده، انتظار می‌رود همت خود را در خصوص احیا و راه‌اندازی این واحدهای تولیدی به کار گیرند.

این مرجع تقلید افزود: قطعا تمرکز مجموعه وزارت کار در مورد کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل تا حد بسیار زیادی می‌تواند مشکل اشتغال و بیکاری جامعه را سروسامان دهد و امیدواریم این کار به معنای واقعی مورد توجه باشد.

آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه سخنان خود، با تاکید بر اینکه محبوب‌ترین فرد نزد خداوند کسی است که خدمت بیشتری به مردم داشته باشد، گفت: جناب آقای ربیعی با قلب صریح و مهربان خودش می‌تواند بازگشایی‌های بسیاری در امورات مختلف داشته باشد و امیدواریم همانطور که نام شما ربیعی به معنای بهاری است؛ کارگران وقتی شما را در میان خود می‌بینند احساس نشاط و امید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز