خبرگزاری کار ایران

ابراهیم زاده: چهار بار برای ما داوری کرده، همه شان را باختیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۸۱

سرمربی سپاهان به قضاوت بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اعتراض داشت.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست 3 بر  2 تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: دو تیم به سقوط فکر نمی‌کردند و با توجه به نتایج به دست آمده هم سقوط دو تیم را تهدید نمی‌کند. شروع خوبی داشتیم اما در ادامه بازی اشتباهات جبران‌ناپذیری انجام دادیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی در این بازی داشتیم ولی نتوانستیم نهایت استفاده را ببریم. به تیم استقلال خوزستان تبریک می‌گویم که در رقابت‌های لیگ برتر ماندگار شد. امروز تیم ویسی تیم خوبی بود و به خوبی بازیکنان ما را تحت تأثیر قرار دادند. از امروز به فکر بازی استقلال تهران هستیم  ما تا آخر لیگ برای ارتقای جایگاه خودمان تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط جوی اهواز هم گفت: شرایط آب و هوایی امروز خوب بود ولی جهت باد در نیمه دوم به نفع تیم حریف بود.

ابراهیم‌زاده در پایان ضمن انتقاد از داوری این بازی اظهار داشت: آقای زاهدی داور این بازی در طول فصل چهار بار برای ما داوری کردند و ما در طی این چهار دیدار باخته بودیم. نیمه اول در یک صحنه می‌بایست آوانتاژ می‌داد و در چند صحنه بازی را خواباند. داوران می‌توانند در جایی به تیم‌ها آموزش دهند و به سرعت تیم و بازی کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز