خبرگزاری کار ایران

چمنی مطرح کرد:

سناریوی اخراج کارگران مطالبه‌گر را چه کسانی می‌نویسند؟

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۷۵

عضو هیات‌مدیره کانون انجمن صنفی کارگران ایران گفت: آیا کسی نیست صدای رسای کارگران باشد؟ رسانه‌ها از چه می‌ترسند؟ سناریوی اخراج کارگران مطالبه‌گر را چه کسانی می‌نویسند؟

به گزارش ایلنا، ناصر چمنی  در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر از وضعیت منزلت کارگری، امنیت شغلی و کرامت انسانی کارگران گله‌مندی کرد.

عضو هیات‌مدیره کانون انجمن صنفی کارگران ایران با اشاره به 14 هزار پرونده اختلافات کارگری و کارفرمایی در استان آذربایجان‌شرقی افزود: این رقم به معنای 14 هزار اخراج و بیکار است. آیا کسی نیست صدای رسای کارگران باشد؟ رسانه‌ها از چه می‌ترسند؟ سناریوی اخراج کارگران مطالبه‌گر را چه کسانی می‌نویسند؟

وی ضمن تاکید بر مشکلات عدیده کارگری متذکر شد: من امروز نمی‌توانم به‌راحتی بگویم وضعیت کارگری خوب است ولی با همه کاستی‌ها وضعیت استان آذربایجان‌شرقی در مقایسه با استان‌های دیگر بهتر است.

چمنی  عنوان داشت: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها فردی است که بحث معیشت و مصوبات دستمزدها را مطرح کرد و در تمامی جلسات شورای‌عالی کار بدون استثنا حضور دارد و پیگیر مسائل و مشکلات قشر کارگری است و دلیل آن هم این است که خود از جنس قشر کارگری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز