خبرگزاری کار ایران

غفوری: شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم/ در مورد مصدومیتم دروغ نوشتند

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۶۵

مدافع استقلال در مورد دیدار با پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وریا غفوری پس از برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: نیمه اول به دلیل وضعیت آب و هوا شرایط بازی خوب نبود در نیمه دوم بهتر شدیم و هرچند روز خوب تیم ما نبود و اشتباهات زیادی داشتیم اما باز هم شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم.

وی در مورد مصدومیتش عنوان کرد: یک مصدومیت ساده در مچ پا داشتم اما برخی سایت‌ها الکی خبرهایی را تحویل دادند. حتی گفتند شاید غفوری به جام جهانی هم نرسد. از نظر آنها باید الان بروم و بعد از جام جهانی بیایم!

هافبک استقلال در مورد اینکه از نفت تهران طلبکار است یا خیر، گفت: طلبی ندارم نفت یکی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار است و بازیکنان خوبی هم تحول داده اما متأسفانه الان شرایط مناسبی ندارد.

وی گفت: تیم ما در هر بازی برای بردن می‌جنگد اما با اینکه امروز خوب نبودیم توانستیم پیروز شویم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به پیروزی برسیم اما شرایط بازی به حریفان هم بستگی دارد.

غفوری در مورد اینکه در استقلال می‌ماند یا خیر، گفت: فعلاً پیشنهادی به من نداده‌اند.

وی در پایان در مورد اینکه امسال چند درصد از قراردادش را دریافت کرده است، گفت: امسال حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد پولم نداده است. اگر نسبت به پارسال حساب کنیم تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد قراردادم را گرفته‌ام.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز