خبرگزاری کار ایران

افتخاری: هدف ما فینال آسیاست/ با شفر در مورد مجیدی صحبت کردم ولی گفت برایش زود است

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۴۹

مدیرعامل استقلال به تشریح شرایط اخیر تیمش پرداخت.

به گزارش ایلنا،‌ رضا افتخاری پس از دیدار استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: فکر می‌کنم در لیگ قهرمانان بازیکنان را خسته کرده بود. حریف ما امروز سرحال تر بازی کرد و با مصدومیت‌هایی که داشتیم با تیم ما مقابل پیکان کامل نبود ولی در کل خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم. اگر مصدومان تیم برگردند بهتر هم می‌شویم. ما در این دیدار 10 نفره بودیم و فشار زیادی به ما وارد شدولی بازیکنان تلاش کردند و جنگیدند. من این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم.

وی در ادامه گفت: هدف ما هم فینال جام حذفی است و هم رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا که البته این را بگویم در بازی امروز پیکان از ما شناخت کافی داشت، ما را آنالیز کرده و همه راه‌ها را بسته بود اما تکنیک برتر بازیکنان ما باعث شد تا بتوانیم پیروز شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شکایت مجتبی جباری گفت: در لیست ما بازیکنان طلبکار دیگری هم هستند ولی شما چرا فقط جباری را سوال می‌کنید. بقیه هم همان شرایط را دارند ما این موضوع را مدیریت می‌کنیم تا بدهی گذشته بازیکنان را پرداخت کنیم تا مشکلی برای باشگاه پیش نیاید. خوشبختانه امروز با بچه‌ها صحبت کردیم قرار است فردا 10 درصد پول بازیکنان را وایز کنیم تا 80 درصد کامل شود، بعد تلاش می‌کنیم تا بدهی‌ها را پرداخت کرده و باشگاه را نجات دهیم. تمام وقت من این شده که پول در بیاورم و به تیم و به بازیکنان خارجی بدهم که با این وضعیت ارز وحشتناک است.

افتخاری در ادامه گفت: این دو بازی که از طرف عربستانی‌ها در عمان و کویت به ما تحمیل شد رقمی معادل 2 میلیارد تومان به باشگاه خسارت وارد کرد هم هزینه کردیم هم بلیت‌فروشی را از دست دادیم. حالا باید فدراسیون همت کند تا این خسارتی که به ما وارد شده برگردد.

افتخاری در مورد خبر ماندن شفر عنوان کرد: شفر ماندنی است و قرار است بخشی از هزینه شفر را به گردن اسپانسر بیندازیم تا مشکل او را حل کنیم.

وی در مورد حضور فرهاد مجیدی در استقلال مطرح می‌شودگفت: با مجیدی جلسه داشتم و با او صحبت کردم، با  شفر هم صحبت کردم، شفر گفت حالا زود است و او حالا دوره‌هایی را می‌گذراند که بعد از اتمام آن با او صحبت می‌کنم.

افتخاری در مورد اینکه شفر ترجیح داده پسرش به جای مجیدی در کادر فنی باشد عنوان کرد: پسر شفر در کادر فنی نیست او آنالیزور است. ما جلسه‌ای در منزل مصطفوی با فرهاد مجیدی داشتیم من واقعیت را به شما می‌گویم. من گفتم با شفر صحبت می‌کنم نظرم روی شما مثبت است تو بازیکن بزرگی در استقلال بودی و هواداران هم تو را دوست دارند، بیا در کنار تیم ولی شفر گفت فعلاً زود است اجازه دهید مجیدی دوره‌اش را بگذراند بعد با او صحبت می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که در خصوص صحبتی که زمانی کرده آیا باید باشگاه استقلال جریمه شود گفت: زمانی باید خودش جریمه‌اش را پرداخت کند و باشگاه این پول را پرداخت نمی‌کند.

افتخاری درباره وضعیت پروپیچ گفت:ما باید به دادگاه بین‌المللی ورزش و دادرسی فیفا شکایت کنیم دوباره درخواست تجدید نظر بدهیم و از آن طریق مسائل پیگیری شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شکایت نکونام و کاوه رضایی از استقلال عنوان کرد: فکر می‌کنم این هفته پول کاوه رضایی و همین طور بخشی از پول نکونام را پرداخت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز