خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

کشف 541 کیلوگرمی انواع موادمخدر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۰۶۶

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 541 کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ"علیرضا ثقفی" با اعلام این خبر، افزود: در راستای مقابله بی امان با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در سطح استان، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز و شناسایی برخی مجرمان با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات پلیسی و طرح های انتظامی موفق شدند، بیش از 541کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان طی فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به افزایش 185درصدی کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت : بیش از 138 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کنترل محورهای مواصلاتی و طرح های پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان اجرایی شد که این مزیان طرح در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ ثقفی با اشاره به انهدام10 باند تهیه وتوزیع موادمخدر از دستگیری بیش از یک هزار و 500 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر خبر داد و افزود: 625 خرده فروش موادمخدر و 534 معتاد در این طرح ها شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: معتادان به موادمخدر برای بازپروری به مراکز ترک اعتیاد ماده 16 و 15 تحویل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان، همچنین از توقیف 73 دستگاه خودرو متعلق به متهمان در این طرح ها خبر داد و افزود: 2 هزار و 578 عدد انواع قرص های روانگردان از متهمان کشف شد.

سرهنگ ثقفی با اشاره به سخنان گهربار حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «نجات معتاد نجات فرد نیست بلکه نجات یک جامعه است.»، به خانواده هشدار داد: بی تفاوتی والدین و عدم رسیدگی کافی و بی توجهی به فرزندان یکی از عوامل موثر در گرایش آنان به سمت اعتیاد به موادمخدر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز