خبرگزاری کار ایران

ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در جنوب دمشق

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۹۸۵

ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان آن، به حملات علیه مواضع داعش در «الحجر الاسود» و اردوگاه «الیرموک» واقع در جنوب دمشق ادامه می‌دهند و این نیروها موفق شده‌اند سیطره خود بر شهرک «الزین» را تثبیت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان به بمباران مواضع گروه تروریستی داعش در الحجر الاسود و اردوگاه الیرموک در جنوب دمشق ادامه می‌دهند.

ستاد اطلاع‌رسانی جنگ (الاعلام الحربی) گزارش داد که ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان بعد از درگیری‌ با تروریست‌‌های داعشی، سیطره‌شان بر شهرک الزین در حد فاصل شهرک‌های «یلدا» و الحجر الاسود را تثبیت کرده‌اند.

منابع رسانه‌ای نیز از خروج حدود ۲۸ اتوبوس به نقطه تجمع عناصر شورشی خبر داده‌اند. قرار است این اتوبوس‌ها عازم ادلب و جرابلس شوند.

بر اساس این گزارش، شورشیان قبل از سوار شدن به این اتوبوس‌ها، باید تمامی تسلیحات سنگین و متوسط خود و نیز مهمات جنگی را به ارتش سوریه واگذار کنند.

همچنین حدود سه هزار و ۲۰۰ نفر از عناصر مسلح و خانواده‌های‌شان طی ساعات آینده قلمون شرقی را به سمت جرابلس و ادلب ترک خواهند کرد.

از سوی دیگر، گزارش‌ها حاکی‌ است که درگیری گروه‌های «الجیش الحر» (ارتش آزاد) و گروه‌های مرتبط با داعش در اطراف مناطق «حیط» و «البکار» در ریف غربی درعا تشدید شده است.

 اختلافات میان گروه تروریستی داعش مستقر در الحجرالاسود و دیگر گروه‌ها در اردوگاه یرموک در جنوب دمشق موجب درگیری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز