خبرگزاری کار ایران

علیخانی:

معاونت حمل و نقل و ترافیک تبدیل به معاونت طرح ترافیک شده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۹۵۵

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ معاونت حمل و نقل و ترافیک تبدیل به معاونت طرح ترافیک شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیخانی امروز در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران طرح الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره‌های ترافیکی و نواقص هندسی معابر و بزرگراه‌ها را بررسی و به رای گذاشته شد. در جریان رای‌گیری علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر در واکنش به مخالفت محسن پورسیدآقایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: این معاونت به جای معاونت حمل و نقل و ترافیک تبدیل به معاونت طرح ترافیک شده است.

وی ادامه داد: این طرح توسط آقای حبیب‌زاده ارائه شد اما کمیسیون نیز با آن موافق بود اما خانم صدراعظم نوری اذعان می‌کنند که مخالف این طرح‌ هستند چون فاقد مطالعات زیست محیطی است اما سوال این است که آیا طرح جدید ترافیک دارای مطالعات زیست محیطی بود؟ طرحی که تا این حد برای شورا مشکل ایجاد کرد و ما باید پاسخگوی اشکالات آن باشیم.

علیخانی افزود: وظیفه معاونت حمل و نقل و ترافیک مطالعه و بررسی‌ گره‌های ترافیکی است. راهنمایی و رانندگی نزدیک به 70 نقطه را به عنوان گره ترافیکی اعلام کرده است و معاونت حمل و نقل می‌گوید این مساله را قبول ندارد.

وی ادامه داد: ما از معاونت نخواستیم که چشم بسته عمل کند. ما فقط می‌گوییم مطالعات را انجام داده و براساس مطالعات اولویت‌بندی کنیم. اگر شما می‌گویید تونل آرش اسفندیار اولویت نداشته پس چرا الان از 60 درصد به 80 درصد رسیده است.

علیخانی در انتقاد به اظهارات پورسیدآقایی و مخالفت با این طرح افزود: آقای پورسیدآقایی همیشه مخالفت‌ می‌کنند. من تا به حال ندیدم ایشان بگویند فلان عضو شورا راست می‌گوید و یا حق با فلان کارشناس است. در ادامه این طرح پیشنهادی با 12 رای موافق و هفت رای مخالف به تصویب شورای شهر تهران رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز