خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری تاکید کرد:

ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام درشهر ساری

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۴۱۴

عضو شورای اسلامی شهر ساری بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه کاره در مرکز مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،سید علی آقامیری عصر امروز در بیست ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با تشریح عملکرد مطلوب شورای شهر ساری در سال 96 اتمام پروژه نیمه کاره را از مهمترین اهداف شورای شهر در سال 97 برشمرد بر تحقق اجرای روند پروژه های نیمه تمام شهری تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به وجود پروژه های نیمه تمام شروع پروژه جدید در شهر ضرورتی ندارد در صورت تعریف پروژه ی جدید بایستی با همکاری مدیریت شهری و سرمایه گذاران قوی صورت گیرد تا ضمن ایجاد اشتغال در رفع مشکلات و دغدغه های مردم تاثیر گذار باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری کارگشایی مردم را از وظایف مهم شورا و مدیریت شهری دانست و بر مرتفع کردن مشکلات شهروندان مرکز مازندران تاکید کرد.

عضو عالی شورای استان ها در بخشی دیگر از سخنانش به سیاست گذاری شورای عالی استانها اشاره و گفت : یکپارچه سازی مدیریت شهری ،تلاش و فعالیت جدی در سرعت اجرایی و ارتقاء بخشیدن به جایگاه شورای عالی سه محوری است که در دستور کار شورای عالی استان ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه شورای عالی یکی از ارکان چهارگانه مردمی در سطح کشوربوده اما هنوز جایگاه اصلی خود را نیافته است ادامه داد: زمانی شورای عالی به جایگاه اصلی خود دست پیدا می کند که مسئولین استانی و شورای استان و شهر در این بخش به خوبی ورود پیدا کنند.

آقامیری افزود:به نظر می رسد که نمایندگان مجلس ،شورای عالی استان ها را هووی خود می دانند و نمایندگان مجلس از چهره شدن برخی اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها در شورای عالی استان ها در مجامع ملی هراس دارند.

وی ادامه داد: ما بایسی با تدبیر و نگرش مثبت در جهت کاهش آسیب کمتر و حل مشکلات تلاش کنیم و این امر محقق نمی شود مگر با صبوری و نظارت همه جانبه.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه مدیران استانی و شهرستانی نیز باید به تصمیمات شورا تمکین کنند، گفت: می طلبد در سال 97 با اتفاق نظر و انسجام همه جانبه ی شورا و شهرداری گام های موثرتری در جهت رفاه حال شهروندان و رفع مشکلات آنان برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز