خبرگزاری کار ایران

حسین اکبر خبر داد:

سالی بدون مرگ خاموش با عبور از مرز یک میلیون مشترک گاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۳۲۵

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: گاز گیلان در سال 96 توانست بیش از 600 کیلومتر عملیات شبکه گذاری را انجام دهد و مجموع میزان شبکه وخط تغذیه گاز در سطح استان را به بیش از 23 هزار کیلومتر برساند.

به گزارش ایلنا از رشت،‌  حسین اکبر ادامه داد: همچنین سال گذشته 16 هزار  و هفتصد انشعاب گاز در استان نصب شده که با احتساب آن مجموع انشعابات گاز در استان به بیش از 567 هزار افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان شبکه و انشعابات نیازمند بررسی و نشت یابی مستمر هستند و شرکت گاز برای تأمین امنیت تأسیسات و تجهیزات خود تا درب منازل مشترکان عزیز علاوه بر نشت یابی بالغ بر 22 هزار کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز در 47 شهر استان، بیش از 500 هزار انشعاب گاز را در سال 96 مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: سال 96 با جذب بالغ بر 50 هزار مشترک جدید، مجموع مشترکین گاز در گیلان به یک میلیون و 15 هزار مشترک افزایش یافته و متوسط بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی استان از نعمت گاز به 97.6 درصد رسیده است.

وی با اعلام این خبر افزود: علیرغم جذب مشترکین جدید، مجموع مصرف گاز در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل تنها 5 درصد افزایش داشته است.

اکبر ادامه داد: مصرف گاز در بخش خانگی با وجود افزایش 5 درصدی تعداد مشترکین، بیش از 166 میلیون مترمکعب کاهش داشته که این مهم نشان از نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سراسر استان دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با توجه به صرفه جویی های صورت گرفته توسط مشترکین فهیم گیلانی، شرکت گاز استان گیلان توانست در سال گذشته بالغ بر 500 میلیون مترمکعب گاز بیشتر به بخش های صنعتی و نیروگاهی استان تزریق نماید و این حمایت از صنایع استان نقش مهمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا نموده است.

حسین اکبر مدیرعامل گاز گیلان گفت: با وجود بیش از یک میلیون مشترک گاز در  گیلان خوشبختانه در سال 96 شاهد مرگ خاموش در استان نبودیم که بر این اساس می توان سال 96 را سالی موفق در زمینه اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در گیلان عنوان نمود.

وی ادامه داد: این شرکت علاوه بر توسعه گازرسانی در استان همراستا با سیاست های شرکت ملی گاز، در جهت کیفی سازی خدمات نیز اقدامات مناسبی را انجام داده است که از جمله آنها می توان به اجرای پروژه های قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز،مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان و ... اشاره نمود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: ماحصل این اقدامات و تلاش های کارکنان گاز گیلان کسب تقدیرنامه پنج ستاره در اولین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: شرکت گاز استان گیلان با تلاش یکایک پرسنل شرکت در اقصی نقاط استان با یادگیری از تجارب ارزیابی های گذشته در جهت رشد و تعالی سازمانی با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین گام های محکم‌تری بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز