خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا:

سال‌جاری اعتبار مدارس متفاوت خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۳۱۷

فرماندار صومعه‌سرا گفت: اینکه صومعه‌سرا رتبه سوم کنکور سراسری را بین ادارات آموزش و پرورش استان گیلان کسب کرده نشان از تلاش مضاعف سیستم آموزشی و همکاران فرهنگی این شهرستان است که جای قدردانی وتبریک دارد‌.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا،جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست علی فتح‌اللهی فرماندار شهرستان صومعه سرا و باحضور تمام اعضاء این شورا ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار صومعه سرا بیان کرد: یکی از اساسی‌ترین جلسات، شورای آموزش و پرورش است که در بسیاری موارد تصمیمات اجرایی دارد و نتایج حاصله آن در توسعه و پرورش آینده سازان کشور موثر است.

فرماندار صومعه‌سرا گفت: هیچ کشور توسعه یافته‌ای بدون توسعه جامعه و تفکر حاکم برجامعه وجود ندارد و این توسعه و رشد فکری یکی از وظایف آموزش و‌ پرورش است.

فتح اللهی تصریح کرد: هر هزینه ای در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است و اثرات آن به خود ما و جامعه ما باز می گردد.

وی افزود: ارتقاء فرهنگ جامعه در کنار توسعه یافتگی نیاز جامعه امروز ماست.

فرماندار صومعه سرا اظهار داشت: بعضی معضلات جامعه نظیر زباله ، ترافیک و .... فقط به زیرساخت مرتبط نیستند بلکه نوع برخورد شهروندان مهمترین علل بروز این مشکلات است.

وی ادامه داد: معلم نقش بسیار مهم و ارزشگذاری در جامعه دارد و باید ببینیم چقدر توانستیم برای این جایگاه حرمت و ارزش قائل شدیم.

وی گفت: معلمی که از جان خود برای حفظ جان دانش آموزش می گذرد جایگاهی به اندازه جایگاه شهدا دارد

فتح اللهی افزود: در سال جاری اعتبارات متفاوت تری نسبت به گذشته برای مدارس و تجهیز آن در نظر خواهیم گرفت.

وی افزود: زندگی در کنار علم است که موجب سعادت و سربلندی خواهد شد و پژوهش سرای دانش آموزی از حیث آموزش دانش آموزان برای ما ارزشمند است و قطعا نگاه ویژه ای در این زمینه به آن خواهد شد.

فرماندار صومعه سرا گفت: تلاش کنیم با کمک هم برنامه های هفته معلم را در کنار آموزش و پرورش به بهترین شکل برگزار نماییم.

وی ادامه داد: اینکه صومعه سرا رتبه سوم کنکور سراسری را در بین ادارات آموزش و پرورش استان گیلان کسب کرده نشان از تلاش مضاعف سیستم آموزشی و همکاران فرهنگی این شهرستان است که جای قدردانی وتبریک دارد‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز