خبرگزاری کار ایران

ساغلام: یک امتیاز نه خوشحالمان کرد نه ناراحت!

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۷۲۱

سرمربی تراکتورسازی از نتیجه تساوی در مقابل سپاهان رضایت دارد.

به گزارش ایلنا، ارطغرول ساغلام در پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید در نشست خبری اظهار داشت: خیلی سخت است که این را بگویم اما این فصل شرایط به شکلی است که ما فقط باید سعی کنیم در لیگ بمانیم و با تیمی که برای فصل بعد ببندیم بتوانیم در مقابل تیم های بزرگ بازی کنیم. بخاطر همین هم در قسمت های پایین جدول مسابقات سخت و سنگینی برگزار می شود. طبیعتا سپاهان هم امروز اینجا آمده بود که امتیاز بگیرد یا حتا ببرد تا وضعیتش را بهتر کند. مقابل تیم خوبی بازی کردیم. تیمی که خوب بازی کرد و جان دار بود. متاسفانه ما امروز سومین بازی در هشت روز را انجام دادیم و باتوجه به این که در قسمت های پایانی فصل هستیم، بازیکنان هم بسیار خسته هستند.

او ادامه داد: من دیروز هم به شما گفتم که نمی خواهم توجیه کنم اما ما غایبان زیادی داشتیم و حتا احسان پهلوان را باوجود مصدومیت بازی دادیم. البته باید این را هم بگویم که به جز چند موقعیت 100 درصد که در اواخر مسابقه نصیب ما شد، حق هر دو تیم نتیجه مساوی بود. البته ما در نیمه دوم می توانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم اما هر چه دقایق جلوتر می رفتند تیم خسته می شد و اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، اگرچه یک امتیاز زیاد خوشحالمان نکرد، اما زیاد هم ناراحتمان نکرد. تلاش میکنیم تا دوستداران و هوادارانمان از این وضعیت رهایی پیدا کنند. بازی با سپیدرود برایمان بسیار سخت خواهد بود و از این به بعد نمی توانیم بازیکنان را تمرین بدهیم و باید به آن ها استراحت بدهیم و فردا تمرین ریکاوری داریم و پس فردا هم استراحت.

ساغلام بار دیگر از توقع خود برای حمایت هواداران گفت: تماشاگران بسیار کمی به ورزشگاه آمده بودند و انتظار من بیشتر از این بود. اگرچه ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم اما باید حمایت هوادارنمان را ببینیم. در این سه بازی که در تبریز انجام دادیم، طرفداران کمی برای حمایت ما آمده بودند. اگرچه آن ها از خیلی چیزها ناراحت هستند اما هواداران واقعی در چنین مواقعی باید حمایت کنند و این امتیاز منفی برای تیم ما به حساب می آید که در بازی های خارج از خانه هواداران زیادی برای حمایت از تیم رقیب به ورزشگاه آمدند.

سرمربی تراکتور در پایان اظهار داشت: برای تیم سپاهان آرزوی موفقیت میکنم آن ها خوب جنگیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز