خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: وجدانا مذاکره ای با سپاهان نداشتم

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۷۱۲

سرمربی ذوب آهن هرگونه مذاکره با باشگاه سپاهان را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل سپیدرود در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

 

کریمی یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال ایران است

بازیکنان ما با قلب و وجودشان برای ذوب‌آهن کار می‌کنند و مدیر لایقی دارند که شرایط سخت را برای آنها آسان می‌کند. کریمی یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال ایران است. از صمیم قلب آرزو دارم سپیدرود در لیگ برتر بماند.بعد از بازی‌های آسیایی که با وجود بازی خوب، نتیجه را واگذار کردیم، شرایط سخت می‌شود و سخت است که از نظر روانی و فنی تیم برگردد. امیدوارم سه بازی باقی‌مانده و بازی در آسیا را به بهترین شکل انجام دهیم.

 

گل می زنیم بازیکنان مان پنچر می‌شوند

سپیدرود فوتبال خوب و تمیزی ارائه کرد. رشت شهر مادری من است و به خاطر علی کریمی دوست دارم این تیم بماند. فوتبال خوبی بازی کردیم اما از نگرش بازیکنان ناراحت هستم چرا که وقتی یک گل می‌زنند، انگار تیم پنچر می‌شود. تیم‌های بزرگ وقتی گل می‌زنند، باید تلاش خود را بیشتر کنند و برای گل‌های بعدی آماده شوند. باید این مشکل را برطرف کنیم. این مشکل را باید برای فصل آینده حل کنیم و هر مربی که می‌آید، این نگرش را عوض کند و مشکلات را حل کند.

 

همه بازی‌ها حکم فینال را دارند

امیدوارم هم در آسیا و هم در دیگر بازی‌ها بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و وضعیت تیم ما بهبود یابد.تا فردا استراحت و ریکاوری می‌کنیم و بعد درباره بازی فولاد صحبت خواهیم کرد. همه بازی‌ها حکم فینال را دارند و استراحت فعال داریم و پس‌فردا به فکر فولاد خواهیم بود. این مسابقه کلیدی‌ترین بازی ما است.

 

داور یک پنالتی و اخراج برای ما نگرفت

داوری خیلی خوب بود و آنها اعتراض داشتند. به نظرم یک پنالتی و اخراج بازیکن حریف را نگرفتند. روی عباسی خطا شد. زاهدی‌فرد از نظر فیزیکی و تیپی شرایط این را که یکی از بهترین داوران خوب ما شود، دارد.

 

بعید می‌دانم که مدیران  ذوب مرا بخواهند

از آذری و دوستان تشکر می‌کنم. من تا جایی که توان داشتم، در حد خودم فونداسیون خوبی در تیم درست کنیم. روزی به ساکت (مدیرعامل سپاهان) گفتم که نیامده‌ام به شما توپ زدن یاد دهم و به دنبال اثرگذاری در این تیم هستم. به نظرم در ذوب‌آهن این اثر را از خود به جای گذاشتم. خیلی در این تیم اذیت شدم. بعید می‌دانم که مدیران مرا بخواهند و باید ببینیم شرایط در ادامه چه می‌شود.

 

مذاکره ای با سپاهان نداشتم

وجدانا مذاکره ای با سپاهان نداشتم هرچند از نظر حرفه ای اشکالی ندارد. همیشه روزهای خوبی در اصفهان داشتم و امسال هم جز سال های خوب در اصفهان بود. اصفهان همیشه برای من خوب و خوش یمن بوده  همیشه دو سال خوب در اصفهان داشتم اما این مرتبه یک ایراد داشت آن زمان زاینده رود آب داشت و اکنون خشک شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز