خبرگزاری کار ایران

معجزه در اردوی قرمز مشکی ها هت تریک نکرد/ سقوط عجیب و غریب ها در سکوت

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۸۴

سیاه جامگان بعد از سه سال حضور در سطح اول فوتبال ایران به لیگ یک سقوط کرد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر در حالی پیگیری شد که مشکی پوشان مشهد با قبول شکست 4-1 در برابر استقلال تهران با 15 امتیاز سقوطش به دسته اول قطعی شد تا پس از سه فصل حضور در سطح اول فوتبال ایران دوباره به لیگ یک راهی شود.

این تیم مشهدی دوران بسیار پرفراز و نشیبی را در این سه سال پشت سر گذاشت. آنها هم مشکلات مالی عجیب و غریبی داشتند و هم بارها نامشان در آستانه تغییر قرار گرفت. این تیم در دو سال اول حضور هم فانوس به دست بود و در آخرین هفته با شکست تیمهای ملوان بندرانزلی و پرسپولیس، جواز بقای خود را به امضا رساند.

این تیم مشهدی با مالکیت و مدیرعاملی خانواده عباسی به لیگ برتر رسیدند اما دوران حضورشان زیاد به طول نینجامید. مشکی پوشان در این سه سال بارها کادر فنی خود را عوض کرد و روزهای تلخ و شیرین زیادی را رقم زد. 

سیاه جامگان با محمدرضا مهاجری به لیگ برتر آمد اما این سرمربی پیش از شروع لیگ جای خود را به رسول خطیبی داد و راهی پدیده شد. خطیبی بعد از شروع نسبتا خوب به مشکل خورد و در ادامه راه فرهاد کاظمی موفق شد مشهدی را در لیگج برتر نگه دارد.

در لیگ شانزدهم کار با فرهاد کاظمی شروع شد اما خیلی زود کاظمی با مدیران باشگاه به مشکل خورد و به جای او خداداد عزیزی در راس کادر فنی قرار گرفت. خداداد هم نتوانست از پس مشکلات سیاه جامگان بربیاید و اکبر میثاقیان بعد از مدتها دوباره به مشهد برگشت و با آن گریه های معروف در روز آخر تیمش را در لیگ برتر نگه داشت و صبای قم به لیگ یک رفت.

در لیگ هفدهم سیاه جامگان با سرمربی موفق خود یعنی اکبر میثاقیان لیگ را شروع کرد اما در اواسط نیم فصل اول نتایج ضعیف تیم و باخت های سریالی مدیران کم طاقت را مجاب کرد تا به جای اکبر اوتی از علیرضا مرزبان در راس کادر فنی خود استفاده کنند. مرزبان از استقلال یک مساوی ارزشمند گرفت و شروع بدی نداشت اما مشکلاتش از همان ابتدا با خانواده عباسی بالا گرفت و مشخص بود که دوران حضورش به طول نمی انجامد. رضا عنایتی از هفته چهاردهم هدایت تیم شهرش را به عهده گرفت و علی رغم بازی های با کیفیت نتایج جالب توجهی را نتوانست بدست بیاورد و بعد از قبول نشدن استعفایش، یک هفته بعد، پس از شکست سنگین مقابل سپاهان اخراج شد. آرمین رهبر نفر بعدی بود که برای مدت کوتاهی تا انتخاب سرمربی جدید سرمربی تیم شد تا چهارمین نفر باشد و در نهایت نوبت به داود مهابادی رسید. کسی که وقتی هدایت تیم مشهدی را به عهده گرفت تقریبا سقوط قطعی بود و او هم با دو باخت پیاپی به این امر سرعت بخشید و حالا داستان سیاه جامگان با لیگ برتر به اتمام رسید.

آنها سه هفته دیگر مهمان سطح اول فوتبال ایران خواهند بود و باید فعالیت خود را در لیگ آزادگان ادامه دهند. به این امید که روزی با قدرت به فوتبال ایران بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز