خبرگزاری کار ایران

ده بار هم به عقب برگردم باز هم سیاه جامگان را انتخاب می‌کنم

عنایتی: باید به شفر دست مریزاد گفت

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۷۸۱

سرمربی سابق سیاه جامگان درباره شرایط استقلال تهران و جدایی‌اش از تیم مشهدی می‌گوید

به گزارش ایلنا، داود مهابادی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد انتخاب شد و جای رضا عنایتی را گرفت. با عنایتی در خصوص آخرین وضیعت سیاه جامگان همکلام شدیم:

*مدتی است که از سیاه جامگان جدا شدید...

سیاه جامگان تجربه خوبی برای من بود که مدتی آن را از نزدیک لمس کردم و از آن درسهای زیادی گرفتم. برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم. شرایط طوری بود که نمی توانستیم ادامه دهیم و قطع همکاری کردیم. با این حال آرزو می کنم این تیم در لیگ برتر بماند.

*اگر به گذشته برگردیم بازهم این تیم را انتخاب می کنید؟

بالاخره از یک جایی باید مربیگری را شروع می کردم و به خاطر همین از تصمیمی که گرفتم پشیمان نیستم و اگر ده بار هم به عقب برگردیم بازهم همین انتخاب را می کنم. البته یک سری تصمیمات متفاوت را باید می گرفتم و نباید اجازه می دادم برخی اتفاق ها رخ دهد.

*فکر می کنید اگر سیاه جامگان به لیگ یک بیفتد چه کسانی مقصر اصلی هستند؟

همه عوامل دست به دست هم می دهند تا یک تیم به موفقیت برسد یا شکست بخورد. از تماشاگر و بازیکن تا مربی و مدیریت. با این حال اصلا دوست ندارم به افتادن سیاه جامگان فکر کنم. دوست دارم این تیم در لیگ برتر بماند. البته کار بسیار دشواری پیش روی این تیم است.

به تازگی داود مهابادی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. درباره ایشان چه نظری دارید؟

برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که در کارش موفق باشد. او مربی جوان و با انگیزه و کاربلدی است.

*برخی اعتقاد دارند سیاه جامگان اگر سقوط کند دیگر نمی تواند به این راحتی به لیگ برتر برگردد. نظر شما چیست؟

اصلا اینگونه نیست. سیاه جامگان اگر خدای ناکرده سقوط کند بازهم می تواند به لیگ برتر بازگردد و در سطح اول فوتبال ایران فعالیت داشته باشد. فقط باید همت عالی پشت این تیم باشد. از مسئولین استان تا مدیریت خود باشگاه. شرایط برای تیم های مشهدی هم اکنون زیاد مساعد نیست و حفظ کردن دو سهمیه کار بسیار دشواری است.

*با گذشت چند وقت هنوز علت اصلی جدایی خود را نگفته اید؟

سیاه جامگان تیم خصوصی است و هر تصمیمی که بخواهند را می گیرند. چون تیم خصوصی است از بخش خصوصی هزینه می کند. تمام تصمیمات هم با خودشان است.

*محسن کریمی هم دچار پارگی رباط صلیبی شد.

خیلی متاسفم که این جوان محجوب چنین اتفاقی برایش رخ داد. او هنوز جوان است و ان شالله با قدرت برمی گردد. برای او، پادوانی و مهدی قائدی آرزوی سلامتی می کنم.

*استقلال این روزها بسیار متفاوت شده است.

دقیقا به همین گونه است که شما می گویید. استقلال نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده است. آنها فوتبال رو به جلو و تماشاگر پسندانه ای را انجام می دهند و همه هواداران و حتی ما را سر شوق آورده اند. باید به آقای شفر دست مریزاد گفت که چنین تیمی را ساخته است. امیدوارم در ادامه راه قهرمانی در رقابت های جام حذفی به دست بیاید و بتوانیم در راه قهرمانی در آسیا هم تلاش کنیم چرا که وضعیت خوبی داریم و مهره های خوبی در تیم فعالیت می کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز