خبرگزاری کار ایران

فراخوان مناقصه عمومی انجام امور خدمات خودرویی از سوی سازمان بازرسی کل کشور

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۰۵

سازمان بازرسی کل کشور در نظر دارد تأمین خودرو با راننده برای مأموریت‌های درون‌شهری و برون‌شهری خود را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به پیمانکار واجد شرایط واگذارنماید.

به گزارش ایلنا، سازمان بازرسی کل کشور در نظر دارد تأمین خودرو با راننده برای مأموریت‌های درون‌شهری و برون‌شهری خود را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به پیمانکار واجد شرایط واگذارنماید. لذا به موجب این آگهی از پیمانکاران واجد شرایط که دارای سوابق اجرایی مفید و تأیید صلاحیت ازمراجع ذی‌ربط می‌باشند، دعوت به‌عمل می‌آید:

الف - جهت دریافت اسناد مناقصه با در دست داشتن معرفی‌نامه کتبی به اداره نقلیه سازمان بازرسی کل کشور واقع در خیابان طالقانی، نبش خیابان سپهبدقرنی، طبقه همکف مراجعه نمایند.

ب - دریافت اسناد: ازشنبه مورخ ۱۸-۰۱-۱۳۹۷ تا پایان وقت اداری چهارشنبه مورخ ۲۲-۰۱-۱۳۹۷

ج - مهلت ارائه پیشنهادها: تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۰۸-۰۲-۱۳۹۷

د - گشایش پاکت‌های پیشنهادی: ساعت ۱۰صبح روز یکشنبه ۰۹-۰۲-۱۳۹۷ در سالن کوثر واقع در طبقه سوم ساختمان مرکزی به آدرس فوق

هـ - مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (نهصد میلیون ریال) می‌باشد. به‌صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی که ۳ماه اعتبارداشته باشد و برای ۳ماه دیگرقابل تمدید باشد.

اداره کل پشتیبانی و خدمات فنی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز