خبرگزاری کار ایران

تشکر ارتش آمریکا از امیر قطر

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۸۳

امیر قطر با رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در ایالت فلوریدا دیدار و با وی درباره همکاری‌های استراتژیک دوحه و واشنگتن گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی» امیر قطر که روز جمعه وارد آمریکا شده است، در پایگاه هوایی «مک‌دیل» در ایالت فلوریدا، با ژنرال «جوزف ووتل» رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا دیدار کرد.

آل‌ثانی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «دیدارم با ژنرال جوزف ووتل، رئیس ستاد فرمانده مرکزی آمریکا سازنده و مثبت بود. درباره مسائل نظامی و استراتژیک مورد اهتمام دو کشور، و نیز مسائل منطقه‌ای از جمله تلاش‌های صورت گرفته در زمینه مبارزه با تروریسم، گفت‌وگو کردیم.»

طبق گزارش رسانه‌های رسمی قطر، ژنرال ووتل در ابتدای این دیدار، از امیر قطر به خاطر نقش محوری دوحه، مشارکت فعالانه آن در امر مبارزه با تروریسم و تلاشش برای برقراری ثبات و امنیت منطقه‌ای از طریق پایگاه هوایی «العدید» و نیز از طریق همکاری مشترک با ایالات متحده در این چارچوب، تشکر کرد.

از سوی دیگر، امیر قطر بر تداوم همکاری استراتژیک دوحه و واشنگتن در زمینه‌های مختلف تأکید و تصریح کرد که تقویت همکاری‌های نظامی و امنیتی دوجانبه برای مبارزه با تروریسم و تقویت امنیت و ثبات در منطقه ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز