خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در ۱۸ استان کشور/ بارندگی در تهران تا اواسط هفته

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۷۵

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای کشور با وقفه‌ای یک روزه تا اخر هفته بارانی است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، فریبا گودرزی اظهار داشت: هفته‌ای بهاری را پشت سر می‌گذاریم و تا آخر هفته با شدت و ضعف شاهد بارش باران خواهیم بود. این بارش ها در روز سه‌شنبه قطع شده و از عصر چهارشنبه تا آخر هفته ادامه دارد.

وی ادامه داد: امروز در اصفهان، شمال هرمزگان، سمنان،کرمان، عسلویه بوشهر، مرکزی، همدان،مازندران،گیلان، آذربایجان غربی، شرقی،اردبیل، گیلان، کرمانشاه، چهارمحال، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان بارش باران داریم.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی اوج بارش‌ها در شمال شرق شهر تهران، غرب اصفهان،جنوب همدان، شرق کرمانشاه، شمال سمنان، مازندران،لرستان، چهارمحال و بختیاری، بخش های شمالی و شرقی خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد است.

گودرزی از بارش برف در فیروزکوه خبر داد و افزود: در خنداب استان مرکزی هم بارش تگرگ گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دما در نیمه جنوبی کشور تا 7 درجه گرمتر می شود، گفت: برای اهواز امروز بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی هوای تهران را تا روز دوشنبه ابری و بارانی پیش بینی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز