خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبر داد:

بازدید بیش از ۳۳۶ هزار گردشگر نوروزی از موزه‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۹۰۴

دبیر کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: ۳۳۶ هزار و ۴۲۱ گردشگر نوروزی از بیست و هفتم اسفند ۹۶ تا یازدهم فروردین ۹۷ از موزه‌های مازندران بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از ساری،بهروز کشاورز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا یازدهم فروردین سه میلیون و ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ گردشگر نوروزی در روستاهای مازندران شب اقامت داشتند.

وی تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان روستاها را در این مدت را دو میلیون و ۲۵۷ هزار و ۳۱۰ نفر اعلام کرد و گفت:

این در حالی است که مازندران بیش از سه هزار روستای ییلاقی و جلگه‌ای دارد و ۷۲ روستای آن مجوز بوم‌گردی دارند.

کشاورز ضمن اشاره به اینکه مازندران بیش از 760 اماکن تاریخی و باستانی ثبت شده و ۱۶ موزه فعال دارد، از بازدید پنج هزار و ۲۳۷ گردشگر و مسافر از اماکن تاریخی فرهنگی مازندران خبر داد و افزود: همچنین ۳۳۶ هزاررو‌۴۲۱ نفر از موزه‌های استان بازدید کرده‌اند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و‌ گردشگری مازندران تعداد کنسرت‌ها و جنگ‌های شادی برگزار شده در این مدت را ۱۰۰ اجرا اعلام کرد و گفت: در روز گذشته در مازندران شش اجرا صورت گرفته است.

کشاورز تعداد زائران نوروزی اماکن مذهبی و متبرکه مازندران را ۷۰۲ هزار و ۱۷۶ نفر اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز