خبرگزاری کار ایران

داود مهابادی: شانس کمی برای بقا داریم و به دنبال اتفاقات هستیم/ کارنامه بدی ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۱۵

سرمربی جدید سیاه‌جامگان از شرایط تیمش پیش از بازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، داود مهابادی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی فردا چون شانس خیلی کمی برای بقا داریم قطعا باید اتفاقاتی رخ دهد تا شانس ما بیشتر شود. در دو هفته‌ای که کار را شروع کردیم سعی کردیم از نظر انگیزشی و ابتکار تیمی بیشتر کار کنیم تا انگیزه داشته باشند که شرایطمان خیلی بهتر شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا ضمن ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه به نتیجه لازم برسیم. عمران‌زاده را بدلیل مصدومیت نداریم یکی دو بازیکن هم به علت بیماری شرایط خوبی ندارند کادر پزشکی تلاش می کند برسند یکی دو بازیکن هم دیر اضافه شدند و شرایط بازی را ندارند.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان درباره شرایط همکاری با این تیم گفت:‌ فعلاً برای همین چند بازی صحبت کرده‌ایم، در واقع در شرایطی قرار گرفته‌ایم که مانند جام حذفی است و اگر یک بازی را ببریم به بازی بعدی فکر می کنیم، اگر بتوانیم این مسابقه را ببریم، برای مسابقات بعدی باز هم شانس خواهیم داشت. 

مهابادی درباره مطالبات بازیکنان از باشگاه گفت: باشگاه باید در این باره پاسخگو باشد، در مدتی که من آمده‌ام، اطلاع چندانی ندارم، اما بعد از حضور عزیزی به عنوان معاون باشگاه، پیگیر این موضوع بودند که فکر می‌کنم اتفاقاتی هر چند ناچیز افتاده است. 

وی درباره انتقاداتی که به کارنامه مربیگری او می‌شود، گفت: ۱۱ سال مربیگری فکر نمی‌کنم کارنامه بدی باشد، با گهر به لیگ برتر صعود کردم. مس سرچشمه را به پلی‌آف آوردیم، یک بار با پاس به خاطر یک اختلاف در بازی آخر موفق به صعود نشدیم و یکبار هم راه‌آهن را از سقوط نجات دادم. با فجر سپاسی در لیگ برتر در نیم فصل اول در رده چهارم بودیم که بعد از اختلافاتی که با مدیریت پیش آمد جدا شدم. ۱۰ سال مربیگری و ۳ بار حضور در پلی‌آف کارنامه خوبی است.

وی درباره حضورش در برق نوین شیراز گفت: با این تیم هم سوم جدول بودیم، خودم قطع همکاری کردم نه باشگاه، پول بازیکنان را ندادند در حالی که تیم ما مدعی صعود بود و با تیم اول شش هفت امتیاز و با تیم دوم سه امتیاز فاصله داشتیم، بهترین نتایج را با بازیکنان ناشناس و بودجه ناچیز گرفتیم و پدیده لیگ بودیم. بعد از ماجرای برق، سه چهار پیشنهاد داشتم و به نساجی رفتم که شرایط به گونه‌ای بود که آنها قطع همکاری کردند که حالا زمان بازگو کردن دلایل آن نیست. امیدوارم در پنج مسابقه باقی‌مانده با کمک تمام مجموعه نتیجه لازم را بگیریم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز