خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت کشور خبر داد:

نظارت نامحسوس استانداری‌ها بر نحوه خدمات‌رسانی در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۱۸

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به نظارت و بازرسی نامحسوس استانداری ها با مشارکت سازمان های مردم نهاد از نحوه ارائه خدمات دستگاه ها در ایام نوروز گفت که عملکرد دستگاه‌هاى خدمت‌رسان ارزیابى مى‌شود.

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور با اشاره به آغاز موج دوم مسافرت‌هاى نوروزی و ایجاد بار ترافیکی سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی در استان‌های مختلف کشور اظهارداشت: مسافران نوروزی براى جلوگیرى از مواجهه با مشکلات ترافیکی قبل از سفر اطلاعات کاملی از وضعیت جاده‌ها اخذ کرده تا متناسب با شرایط آمادگی کافی داشته باشند.

وى با اشاره به ابلاغ بخشنامه ٢٢ بندى وزیر کشور در ١٦ اسفندماه ٩٦ به استانداران سراسر کشور به منظور بسیج تمامى امکانات براى ارائه خدمت‌رسانى مطلوب به مسافران نوروزى گفت: در این بخشنامه بر انجام پیش‌بینی‌های لازم برای تامین امنیت عمومی و کامل مردم در مسیرها و راه‌های مواصلاتی و اماکن عمومی، الزام همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها به احترام و تکریم مردم و پاسخگویی و پیگیری شکایات مردمی، استفاده از شیوه‌های نوین و روزآمد برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری استان‌ها تاکید شده است.

سخنگوى وزارت کشور افزود: همچنین تمامى شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور مهیا کردن هرچه بهتر فضاهای گردشگری و بوستان‌ها و اماکن عمومی برای استفاده مسافران نوروزی در آمادگى کامل و شبانه‌روزى هستند.

سامانى تاکید کرد: در بخشنامه وزیر کشور به استانداران بر رصد منظم بازار کالا و خدمات و همچنین بازرسی و نظارت مستمر بر فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط مراکز خدمت‌رسان تاکید شده است.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسانی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تمام توان خود را به کارگرفته‌اند، افزود: دفاتر بازرسی استانداری‌ها با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی در ایام نوروز بر نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های امدادی و خدماتی نظارت و بازرسی نامحسوس داشته و دارند.

سخنگوی وزارت کشور با تاکید بر لزوم توجه جدی مسافران به قوانین راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: نیروهاى راهنمایى و رانندگى براى سهولت در عبور و مرور مسافران نوروزى تمهیدات و تدابیر لازم را به کار گرفته‌اند که در این خصوص همکارى، همیارى و صبر و شکیبایى مردم در هنگام مواجهه با ترافیک بسیار حائز اهمیت و راهگشا است.

سامانى یادآور شد: عملکرد تمامى دستگاه‌هاى خدمت‌رسان در ایام نوروز بر اساس نظارت‌هاى دفاتر بازرسى استاندارى‌ها و نظرات مردمى به طور دقیق مورد ارزیابى قرار مى‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز