خبرگزاری کار ایران

از ابتدای طرح نوروزی تا پنجم فروردین؛

310 واحد متخلف در مازندران شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۲۸

رییس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از شناسایی 310 واحد متخلف ازابتدای طرح نوروزی تا پنجم فروردین خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،حسین اصغرزاده با اشاره به فعالیت کمیته نظارت وتنظیم بازار، تعداد نظارت‌های انجام شده از تمامی صنوف تا پنجم فروردین را چهار هزار و 26 مورد برشمرد و گفت: در این مدت 936 بازرس به صورت روزانه فعال بوده‌اند.

او تعداد واحدهای متخلف تا پایان پنجم فروردین را 310 مورد اعلام کرد که 38 مورد آن مربوط به روز گذشته بوده است.

اصغرزاده تعداد گزارش‌های مردمی دریافتی را جمعا 228 مورد اعلام کرد و گفت: به 213 مورد آن رسیدگی شده است.

رییس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران میزان پرتقال و سیب توزیع شده در این مدت را 733تن اعلام کرد و افزود: همچنین 35 تن گوشت قرمز و 62 تن گوشت سفید توزیع شده است.

وی افزود: 400 واحد خبازی بصورت شبانه‌روزی به مسافران و گردشگران مازندران خدمات ارائه می‌کنند.

اصغرزاده گفت: طرح نظارتی نوروز 97 در مازندران با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار با 300 بازرس صنعت، معدن و تجارت و بازرسان از اتاق‌های اصناف پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز را دو بخش نظارت بر خدمات و کالا انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: تیم‌های مشترک بازرسی متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و میراث فرهنگی و گردشگری و سایر نهاد‌های مرتبط بر کمیت و کیفیت خدمات و کالا نیز نظارت کامل داشته و با هرگونه سوء استفاده احتمالی مقابله خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز