خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

سوغات سفر مازندران برندسازی شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۲۳

استاندار مازندران در ستاد خدمات سفر مازندران پیشنهاد داد که محصولات استان به عنوان سوغات سفر برندسازی شود.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی ستاد خدمات سفر را ظرفیتی برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مسافران دانست و گفت: در سال 97 روحیه همگرایی در مازندران باید افزایش یابد.

وی افزود: در سال جدید با وفاق و همدلی به رونق، شکوفایی و نشاط اجتماعی بیفزاییم.

استاندار مازندران، ستاد اجرایی خدمات سفر را جلوه‌ای از حضور عنوان کرد و گفت: این ستاد باید به جلوه‌ی ماندگار در دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود.

اسلامی بر اینکه کمیته‌های دوازده‌گانه ستاد خدمات تنها 12 نهاد نیستند بلکه 12جریان هستند، افزود: برای بهره‌وری از این ظرفیت‌ها در استان، باید با هم هماهنگ باشند.

اسلامی با اشاره به ربات تلگرامی «رسام» @rasambot که هلال احمر مازندران آن را طراحی کرده است و تا کنون 50 هزار بار در صفحه تلگرام دانلود شده است، از مدیران دستگاه‌های اجرایی‌ای که عضو کمیته‌های دوازده‌گانه خدمات سفر استان هستند خواست که نسبت به بررسی خدمات این ربات تلگرامی به مسافران نوروزی توجه داشته باشند.

وی در بخش دیگر از سخنانش پروژه راه آهن سریع السیر را برای جذب سرمایه‌گذار مهم دانست آن را تنها راه اساسی و برون‌رفت از مشکل ترافیک محورها و بار سنگین تردد را عملیاتی کردن راه آهن سریع السیر عنوان کرد.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، افزود: احداث سه پل جاده هراز که به تازگی آغاز شده، اگر شرایط به لحاظ پیمانکار تامین شود، باز هم اتمام آن زمانبر است و ۳۰ماه طول می‌کشد.

وی با اشاره به برپایی بازارچه های نوروزی و نمایشگاه‌های صنایع دستی در استان گفت: ‌این بازارچه‌ها مختص به نوروز نبوده و دائمی باشد.

استاندار مازندران بر لزوم برند‌سازی محصولات استان به عنوان «سوغات سفر» تاکید کرد و ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی عملیاتی شدن روستا کالا را پیگیری کند تا جوانان تحصیلکرده با فروش آن‌لاین محصولات خود، نیاز به اشتغال‌شان مرتفع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز