خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

حمایت از اقدام ارزشمند اردوهای راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۵۱

استاندار گیلان در یادمان‌های جنوب کشور و در جمع خادمان راهیان نور گفت: اعزام خانواده‌ها به مناطق عملیاتی جنوب کشور یک اقدام ارزشمند است و از آن حمایت می‌کنم.

به گزارش ایلنا، مصطفی سالاری در جمع خادمان راهیان نور جنوب کشور بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است و همه باید در توسعه این فرهنگ ارزشمند در جامعه تلاش کنند.

وی با تقدیر از فرمانده سپاه قدس گیلان و همت همه‌جانبه وی گفت: تمام تلاش و همت خود را به کارخواهیم گرفت تا با همکاری راه و شهرسازی و سپاه، اردوگاه گیلان در اهواز را تکمیل تا آماده‌ی پذیرایی از زائران شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به تدبیر سپاه قدس گیلان در اعزام خانواده‌ها به راهیان نور در سال جاری اظهار داشت: فراهم کردن شرایط لازم برای اعزام زائران به همراه خانواده‌های آن‌ها به یادمان‌های دفاع مقدس اقدام ارزشمندی است و ما هم از این اقدام حمایت می‌کنیم.

استاندار گیلان افزود: زیرساخت‌های یادمان‌ها در اهواز و مناطق دیگر باید به‌گونه‌ای باشد که زائرین در طول سفر به‌راحتی از آن‌ها استفاده و بازدید خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تکمیل و توسعه اردوگاه راهیان نور باید در بلندمدت ساماندهی شود گفت: تکمیل و ساخت اردوگاه باید با برنامه‌ریزی اصولی در دستور کار قرار گیرد و از هدر رفت بیت‌المال جلوگیری شود.

مصطفی سالاری استاندار گیلان با همراهی فرماندهان سپاه قدس و انتظامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب کشور و تأسیسات راهیان نور بازدید کرد.

با حضور استاندار گیلان در اهواز، از سوی کمیته خادمین اردوگاه راهیان نور گیلان یک دست لباس خادمی به استاندار گیلان توسط بسیجیان اهدا شد.

در ادامه‌ حضور استاندار گیلان در یادمان های جنوب کشور، سه اصله نهال به نام سه شهید گیلانی در اهواز غرس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز