خبرگزاری کار ایران

رییس شاخه جوانان و دانشجویان اعتماد ملی:

وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با اولویت‌های ابلاغی رییس جمهور چه کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۶۵۵

رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی خواستار گزارش وزارت ورزش و جوانان در مورد اقدامات صورت گرفته در ارتباط با اولویت‌های ابلاغی از سوی رییس‌جمهور شد.

به گزارش ایلنا، مهدی مازنی رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی گفت: یکی از بندهای ابلاغ اولویت های جوانان توسط رییس جمهور بسترسازی وزارت ورزش و جوانان برای بکارگیری مدیران جوان بود که هنوز گزارشی از میزان تحقق این موضوع منتشر نشده است.

رییس شاخه جوانان و دانشجویان اعتماد ملی گفت: در شهریور ماه سال جاری توسط رییس جمهور به وزارت جوانان ابلاغ شد تا زمینه به‌کارگیری مدیران جوان در دولت و جانشین­ پروری در اولویت باشد.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان گزارشی از این موضوع به جوانان ارائه کند تا میزان تحقق یکی از شعار های آقای روحانی مشخص شود.

 عضو حزب اعتماد ملی تاکید کرد: رییس جمهور در ابلاغ اولویت های وزارت ورزش و جوانان تاکید کردند که سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است هر ۶ ماه یک‌بار گزارش مقایسه‌ای از پیشرفت و تحقق برنامه درباره اولویت‌های ابلاغی را به دفتر رئیس جمهور ارائه کند تا عملکرد و چگونگی پیشرفت برنامه‌ها ارزیابی شود.

مازنی گفت: هنوز گزارشی از عملکرد و چگونگی پیشرفت در رسانه ها منتشر نشده و امیدواریم جوانان نسبت به این موضوع مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز