خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

340 پرواز فوق‌العاده ویژه نوروز از فرودگاه بین‌المللی تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۷۱

340 پرواز فوق‌العاده داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهیدمدنی تبریز در ایام نوروز 97 انجام خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، مصطفی صفایی با اعلام این مطلب گفت :این اتفاق به دلیل استقبال گسترده مردم اذربایجان صورت گرفته است. 

وی افزود: از این تعداد 270 پرواز در مسیر فرودگاه‌های استانبول، کایسری، آدنا، ایروان، باکو، تفلیس، اسپارتا، ازمیر، صبی‌ها، هامبورگ، نجف و بغداد و توسط شرکت‌های هواپیمایی پگاسوز، آزال، کرندون، جرجیا، ماهان، سان اکسپرس، ترکیش، قشم ایر، کاسپین، ایران ایرتور و آتاایر دایر شده است.

صفایی درباره پروازهای فوق‌العاده داخلی در ایام نوروز گفت: 70 پرواز داخلی نیز در مسیر مشهد، بندرعباس، کیش و تهران توسط شرکت هواپیمایی ایرتور، آسمان، قشم ایر، ایران ایر وآتا ایر به تعداد پروازهای عادی داخلی این مجموعه در ایام نوروز اضافه شده است.

وی با اشاره به پروازهای فوق‌العاده سال گذشته مجموعه تحت مدیریت خود در ایام نوروز تاکید کرد: سال گذشته 300 پرواز در مجموع به پروازهای عادی فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز اضافه شده بود که از این تعداد 270 پرواز خارجی و 30 پرواز داخلی بودند که در مقایسه سال گذشته و امسال حکایت از رشد 13 درصدی تعداد پروازهای فوق‌العاده این مجموعه حمل و نقل هوایی دارد.

وی اضافه کرد: انجام هماهنگی با ارگان‌هایی نظیر پلیس فرودگاه، بانک‌ها و تاکسیرانی برای آمادگی لازم به منظور پاسخگویی به تقاضای مسافران، برقراری نظم و امنیت و روان‌سازی ترافیک داخل فرودگاه تبریز، انجام هماهنگی‌های لازم با میراث فرهنگی استان برای حضور نماینده گردشگری در ترمینال‌های ورودی ( داخلی و خارجی) برای اطلاع‌رسانی مناسب در مورد اماکن تاریخی، گردشگری و هتل‌های استان، استقرار میز راهنمای مسافر در ترمینال فرودگاه تبریز، حضور کارشناس آمار در فرودگاه به منظور ارسال آمار به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، استانداری و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، ایجاد اتاق بازی کودک در ترمینال فرودگاه تبریز و ... از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در راستای جلب رضایت مسافران و گردشگران در ایام نوروز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز