خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز خبر داد؛

برگزاری جشن «روز تبریز» در شهرهای اصفهان و شیراز

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۹۵۹

تفاهم نامه‌ای با موضوع تبلیغات شهری تبریز در اصفهان و برگزاری جشن «روز تبریز در اصفهان» و «روز اصفهان در تبریز» امضا شد و مشابه همین تفاهم‌نامه نیز با شهرداری شیراز در حال تنظیم است.

به گزارش ایلنا، میرعلی‌اصغر الموسوی گفت: در جریان سفر به کلانشهرهای کشور و دعوت از استانداران و شهرداران این شهرها برای حضور در مراسم افتتاح رسمی تبریز 2018 با حضور رئیس جمهوری، در دیدار با شهردار و معاونان شهردار اصفهان تفاهم نامه‌ای با موضوع تبلیغات شهری تبریز در اصفهان و برگزاری جشن «روز تبریز در اصفهان» و «روز اصفهان در تبریز» امضا شد.

وی ادامه داد: در این جشن مردمی جاذبه های تاریخی و تفریحی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز در حوزه گردشگری در اصفهان معرفی خواهد شد.

وی همچنین یادآورشد: مشابه همین تفاهم‌نامه نیز با شهرداری شیراز در حال تنظیم است که بر اساس این توافق‌نامه همزمان با بزرگداشت روز سعدی (اول اردیبهشت) روز شیراز در تبریز و پنجم اردیبهشت افتتاحیه رسمی تبریز 2018 روز تبریز در شیراز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از سفر اصفهان، شیراز با فعالان گردشگری و مقامات بندرعباس و استان زنجان نیز دیدار خواهیم کرد و ویژه برنامه هایی به مناسبت تبریز 2018 در این شهرها نیز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز