خبرگزاری کار ایران

بخشدار چابکسر خواستار شد؛

ضرورت احداث فرهنگسرا در چابکسر/ ادارات صنایع دستی محلی خریداری کنند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۳۱۵

بخشدار چابکسر در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس در این بخش گفت:این نمایشگاه حاصل هنر هنرمندان چابکسری است که نشان از پتانسیل بالای چابکسر دارد و لازم است که فضایی مناسب را برای فعالیت اهل فرهنگ و هنر چابکسر مهیا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رودسر،انوشیروان مباشر امینی بخشدار چابکسر در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه عکس طبیعت و جاذبه های گردشگری چابکسر اظهار داشت: با توجه به پتانسیل موجود در بخش چابکسر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، امروزه ضرورت ایجاد یک فرهنگسرا در چابکسر باید در اولویت باشد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: این نمایشگاه حاصل هنر هنرمندان چابکسری است که نشان از پتانسیل بالای چابکسر دارد و لازم است که فضایی مناسب را برای فعالیت اهل فرهنگ و هنر چابکسر مهیا کنیم.

بخشدار چابکسر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش حمایت ادارات و نهادها از حرکت‌های فرهنگی و هنری گفت: از همه ادارات، نهادها و سازمان‌های چابکسر می‌خواهم که با خرید محصولات فرهنگی، هنری و به ویژه صنایع دستی بومی چابکسر و نصب آن در محل کار خود، نمادی از فرهنگ و هنر این منطقه را داشته باشند که بیانگر هویت چابکسر باشد و انجام این کار خود اقدامی در راستای حمایت از فرهنگ و هنر چابکسر خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود از زحمات و همکاری همه افرادی که در برپایی این نمایشگاه زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی کرد.

اولین نمایشگاه عکس طبیعت و جاذبه های گردشگری چابکسر توسط بخشداری چابکسر برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز