خبرگزاری کار ایران

کلانتری: با برد پرگل مغرور نمی‌شویم؛ به تلاشمان ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۱۳۵

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز می‌گوید بازیکنانش با پیروزی پرگل مقابل راه آهن تهران مغرور نمی‌شوند و به ادامه مسابقات برای رقم زدن نتیجه موفق تلاش می‌کنند.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کلانتری بعد از برد پرگل مقابل تیم راه آهن به خبرنگاران گفت: اول از هر چیز باید به این نکته اشاره کنم که تیم شهید سپاسی که مزین به نام شهید می‌باشد همواره مورد حمایت این شهید بزرگوار بوده و خواهد بودو از اینکه در سالروز تولدم این برد بسیار خوب را به عنوان هدیه از بازیکنانم دریافت کردم خوشحالم و همواره در خاطرم خواهد ماند.

وی ادامه داد: برد با ارزشی را بدست آوردیم و خدا رو شاکرم که با یک برد پر گل شرایطمان را از نظر تفاضل گلی نیز بهبود بخشیدیم و ضمن خسته نباشید به تمامی بازیکنان این برد را به همه هواداران و مسئولین استان تقدیم می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا انتظار چنین برد پرگلی را داشت یا خیر، افزود: تیم راه آهن تیم با قدمت و با ریشه ایی می باشد و انتظار بازی سختی را با توجه به کیفیت چمن و نتایج بازی‌های قبل راه اهن داشتیم که خداروشکر بچه‌ها از اکثر موقعیت‌های بدست امده نهایت استفاده را کردند و حتی چند موقعیت را نیز از دست دادیم.

وی در خصوص غرور کاذب بازیکنان بعد از برد پرگل و نبرد در هفته آینده افزود: اصلا چنین نمی‌باشد و ما این برد را همین الان فراموش کردیم و با نهایت قدرت و با تمام توان خود را مهیای انجام بازی بعد می‌نماییم.

وی در انتها افزود: از تمامی خبرنگاران تشکر می‌نمایم و این برد را به همه مردم شیراز و استان فارس تقدیم می‌کنم و این نوید را به هوادارن می‌دهیم که تا انتها به تلاشمان ادامه می‌دهیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز