خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله قربانی عنوان کرد:

خدا را شکر می‌کنیم که جمهوری اسلامی با برنامه می‌خواهد مردم را به بهشت ببرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۰۸۵

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: در این برهه از زمان خدارا شکر می‌کنیم که نظام جمهوری اسلامی با قانون و برنامه می‌خواهد مردم را به بهشت ببرد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در جلسه تکریم از دستگاه‌های برتر گیلان در امر اقامه نماز اظهار کرد: عبادت در اسلام و ادیان مختلف متفاوت است.

وی، اقامه نماز در اسلام را دارای پیام عنوان کرد و افزود: عبادت در ملل مختلف پیام نداشته یا دارای پیام بسیار سطحی و کم ارزش است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نماز به عنوان بهترین عمل‌ها معرفی شده، تصریح کرد: دوره کاملی از معارف، اخلاق و یکسری مسائلی که غرور را از انسان می‌زداید و حالت بندگی و تواضع درباره خداوند را به او تعلیم می‌دهد، در نماز وجود دارد.

آیت‌الله قربانی اقامه نماز را نشان‌دهنده مسیر انبیا، صالحان، شهدا و صدیقین خواند و بیان کرد: زمانی که انسان در نماز به عالم ربانی اقتدا می‌کند و در کنار انسان‌های والا قرار می‌گیرد عطر گل پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نماز انسان را به طرف اخلاق، معنویت و تواضع هدایت می‌کند، خاطرنشان کند: پیام نماز در اذان و اقامه بیان شده و مطالب بلندی در آن نهفته است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، سوره توحید را خلاصه قرآن ذکر کرد و گفت: توحید، معاد، تاریخ گذشتگان، تعلیم اخلاق و بندگی و مواردی که انسان به آن احتیاج دارد، در سوره توحید است.

آیت‌الله قربانی با تأکید براینکه انسان انجام کارهای خوب را با نام خداوند انجام می‌دهد، اظهار کرد: اگر کاری بدون نام خدا انجام شود ناقص است و پایان خوشی ندارد.

وی، توحید را یکی از اصلی‌ترین باورهای دینی عنوان کرد و یادآور شد: تمام انبیای الهی برای تعلیم امر مذکور مبعوث شدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خداوند را اقیانوس بی‌کران رحمت توصیف کرد و افزود: نماز امید را در جامعه زنده می‌کند.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه به توحید افعالی در نماز باور داریم، تصریح کرد: به اقامه نماز جماعت تأکید شده و با این فریضه دینی باید وحدت کلمه خود را حفظ کنیم.

وی، به نهی از فحشا و منکر در نماز اشاره کرد و متذکر شد: در این برهه از زمان خدا را شکر می‌کنیم که نظام جمهوری اسلامی با قانون و برنامه می‌خواهد مردم را به بهشت ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز