خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

عملکرد ربیعی فراتر از حد انتظار است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۳۶

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: همه سازمان‌ها و نهادها مشکلاتی دارند اما آنچه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اجرا شده، فراتر از حد انتظار بوده است.

به گزارش ایلنا، جمشید تقی‌زاده گفت: شخص وزیر رفاه، انسان بسیار فرهیخته‌ای است. وی شخصیت حقیقی مورد اعتمادی دارد و همه وجود خود را برای کارگران، محرومان و بازنشستگان گذاشته است.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه روزی که ربیعی کتاب مبارزه با فساد را نوشت، کسی با ساختار فساد آشنا نبود، تصریح کرد: امروز همان وزیر ضد فساد، در حال استیضاح شدن است. همه سازمان‌ها و نهادها مشکلاتی دارند، اما آنچه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اجرا شده، فراتر از حد انتظار بوده است.

وی اضافه کرد: باید از شخصیتی که وجود خود را برای محرومان، کارگران و بازنشستگان گذاشته است، دفاع کنیم.

تقی‌زاده با بیان اینکه استیضاح حق مسلم مجلس است، گفت: ما نیز به عنوان نهادهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حق داریم از عملکرد خود و وزیرمان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم یک‌بار دیگر در صحنه حاضر شده و با دفاع مناسب و تشریح عملکرد و دستاوردهای موجود، واقعیت‌ها را به مردم و استیضاح‌کنندگان نشان دهیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید، کارهای بسیاری انجام شده، اما جایی برای نشان دادن آن نیست، گفت: امیدوارم رسانه‌ها عدالت را رعایت کنند تا ما نیز بتوانیم کارکرد واقعی خود را به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز